{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  FZR 600
  • #1   3. okt 2015 Hvilken en af dem? Der er en 3-4 udgaver... men de har ikke nogle deciderede sygdomme som så, hvis det er det du mener,,

• #2   3. okt 2015 fantastisk cykel vil jeg lige starte med at sige. hvilken årgang? men det du skal holde øje med er bare generelt misbrug. om den lyder sund i motoren osv... kåbe delene er (afhængig af årgang) ret så dyre at skifte.

• #3   4. okt 2015 Overvejet at kigge på en gs500 i stedet? Du må alligevel kun køre med 48hk og hvis du køber til ca. 25k så kan du sælg om 2 års tid igen til 20-25k når du har opgraderet til stort kørekort smiley

• #4   4. okt 2015 En gs 500 holder da ikke en gensalgsværdi efter 2 års kørsel på det samme som man giver ud.

• #5   4. okt 2015 De falder ikke meget under 25-20k de nyere af dem, så hvis man køber til den pris og selvfølgelig får en 03 eller nyere ja så vil jeg godt vove at påstå man får ca. det samme igen ved salg..

• #6   4. okt 2015 Det er latterligt mange GS500'er tilsalg - de er supersvære at sælge, alt for mange har netop købt dem af ovenstående grund.... jeg synes at ideen med FZR600 er superfin...

Det giver også bedre mening økonomisk når man skal opgradere til et større kort - så er det kun udgift til afdrosling, og hvis man lægger det sammen med service, så er der tale om småpenge.. og så får man også en motorcykel til A2 med køreegenskaber der er LAANGT bedre end GS500 og tilsvarende modeller.. - og desuden hvis blot afdrosler den MC man har så er skiftet langt nemmere..

• #7   6. okt 2015 Har selv en fzr600 og det er en dejlig cykel og nej køb ikk en gs500 den blir du hurtig træt af men invester de samme penge i en fzr. Har en fzr tilvalg med 93 HK klar til drosling til 18000 kr

Kommentér på:
FZR 600

Annonce