Kædekit og bremser - Hjælp {{forumTopicSubject}}
Hej alle
Jeg har netop købt min første motorcykel, en Suzuki gsxr 600, 1997. Der kommer billeder hurtigst muligt!
Jeg har flere gange set herinde at folk har opsøgt personlig hjælp, så jeg har i sinde at gøre det samme.
Jeg har i mange år kørt speedway og cross og har en smule erfaring med at skrue lidt hist og her, men når det kommer til mc er situationen en anden.
Jeg har bestilt en kæde (endeløs) + tandhjul og bremseskiver+klodser, som skal skiftes. Jeg har nogenlunde en idé om hvordan det skal gøres, men er ret usikker på at kaste mig ud i det. Det er jo dele, som virkelig SKAL virke.
Man kunne mene at jeg bare kunne køre til mekanikeren, men så afleverer man den bare og får den tilbage når den er færdig. Man lærer jo ikke så meget af det. (Plus at det er rimelig pebret) Så mit ønske er, at en eller anden venlig sjæl måske gad at hjælpe/vise mig, hvordan man udfører ovenstående.
Hvad angår værksted og værktøj, så er jeg ikke i stand til at levere dette. Ved godt det er meget at forvente, men forventer heller ikke at personen gør det gratis.
Jeg bor i Odense
Mvh Jacob
feb 2008
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 8 Svar: 27
Og kæden er endeløs. Så bagsvinger og det hele skal løsnes.
dec 2005
Følger: 238 Følgere: 254 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.900
Forklar mig lige hvordan det så altid kan skildes ad ved brug af et nitteled.
dec 2005
Følger: 238 Følgere: 254 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.900
feb 2008
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 8 Svar: 27
Men Atterman, tak for tilbuddet
Kædekit og bremser - Hjælp