{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.231 visninger | Oprettet:

gearkasse gsxr {{forumTopicSubject}}

hejsa sidder lige med et spørgsmål, til en gammel svend af en gsxr 750 k model fra 88` syntes der er lidt støj , formoder det kommer fra udgangs akslen / leje i samme , men kan man skille gearkasse ad, uden at skille selve motor , top cyl. osv . feks. fra bunden af ?? nogen erfaringer på det punkt på forhånd mange tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  gearkasse gsxr
  • Niels Erik J
    Niels Erik J Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Svar: 2
    #1   9. nov 2012 JA DU TAGER BARE BUNDEN AF.SÅ ER DER UDSYN TIL DET HELE.HAR EN MOTOR TIL AT STÅ

  • #2   9. nov 2012 Når man har afmonteret bunden, kan man så også skifte gearhjul og skifte gaffel derfra??
    har selv en suzuki rf 600 som der springer i 2 gear.


  • #3   9. nov 2012 ja det kan man..

  • #4   9. nov 2012 Så skal du vurdere om du kan leve med støjen eller smide penge i det. Støj er et vidt begreb. er det kun i 1 eller 2 gear eller larmer den bare hele tiden?

  • Niels Erik J
    Niels Erik J Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Svar: 2
    #5   9. nov 2012 HUSK PÅ AT KÆDE OG KÆDE HJUL OGSÅ FÅR CYKLEN TIL AT LYDE UNDERLIG HVIS DET ER SLIDT...

  • #6   9. nov 2012 der er ingen støj. hvis man køre 2 gear ud, springer den i fri gear ved 9-10.000 omdr. 2 gear er begyndt at lyde lidt som et bak gear i en bil.

  • #7   9. nov 2012 det er kun 2 gear der driller. den skifter fint i gearne.

  • #8   9. nov 2012 Ja det kan du og K-modellen er fra 1989, J-modellen er fra 88 - blot til info hvis du skulle støde ind i forskelle i evt. Bestillingsnumre.



  • #9   10. nov 2012 lyder godt , ja havde godt set det med model , og det er en j-model , prøver kædekit til at starte med, det tyder på det kunne være prob. har også de orig. potter på så man høre jo motoren her smiley

  • #10   10. nov 2012 Nu er den Olie/Luft kølede motor ikke den mest sagte motor i denne branche.... og specielt J og K modellen støjer lidt mere end de andre, men det er i de fleste tilfælde uden betydning - sådan er den bare og det er en af de bedste motorer og mest slidstærke motorer Suzuki nogen siden har lavet. Har set mange af disse R-Modeller som har passeret +100.000 km og stadig med alle hypperne i stalden.

    Et godt kædekit er alfa og omega - så start der.

    Fedt at du org. potterne - de er efterhånden ikke til at opdrive nogen steder - og endda slet ikke til J-modellen - det er år siden jeg sidst har set et så fint eksemplar, der står som din i original stand (3. sidste billede i din profil) - det må da afføde en afgivelse af min sidste "Ekstra Høj... hermed afgivet...

    Og endnu mere fedt at se at du har bibeholdt de originale blinklys - respekt !!


Kommentér på:
gearkasse gsxr

Annonce