1.208 visninger
|
Oprettet:
monoblock - er det nu det "nye" smart ass {{forumTopicSubject}}
Var lige en smut forbi:
http://www.magacin.dk/motorcykler/program-51-25102012/vi110/
hvor det taler om et pa nye kawa´er.
Blandt alskens herligheder opfatter jeg en fremhævning af monoblock calibers som et vældigt aktiv.
Man kan få mange hits på google, men her er en der sådan lige hurtigt giver et indblik i hvad det drejer sig om:
http://stoptech.com/technical-support/technical-white-papers/monobloc-vs-2pc-calipers
Jeg synes det kunne være interressant at få nogle anmeldelser/sammenligninger især hvis nogle har erfaringer med både nyere mono- og doubbleblocks......
mar 2011
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 207
mar 2006
Følger: 48 Følgere: 42 MC-er: 5 Emner: 38 Svar: 2.545
maj 2007
Følger: 56 Følgere: 59 MC-er: 5 Emner: 110 Svar: 1.796
jul 2010
Følger: 6 Følgere: 9 Emner: 72 Svar: 868
Måske pga dels div. erfaringer, uddannelse og måske tildels alder (uha *S*) så er det der "med at falde på halen" over nye og (selvfølgelig) HEEEEELT fantastiske teknologiske landvinddinger noget der efterhånden falder undertegnede ganske vanskeligt........... og som af og til obstruerer mere eller mindre for reelle nyheder som også også er gode i praksis. Såvel på den korte bane, men i allerhøjeste grad også når det har nogle år på bagen. Set fra mit perspektiv higer jeg ikke efter at få noget satans smart ass der virker fantastisk det/de første år hvorefter lortet ikke virker efter hensigten længere
Derfor synes jeg det er formålstjenligt at høre hvad folk måtte have af erfaringer og ikke kun noget man har læst - det kan de fleste heldigvis *S*. Men at kunne LÆSE om et produkts fantastiske fortræffeligheder kan jo vise sig at være stor ulempe for nogle - hvis I forstår *SSS*
mar 2011
Err, ikke for noget, men er det ikke præcis det samme du selv gør her? I sidste ende er det jo op til dig selv at vurdere kvaliteterne af de produkter du så fordomsfrit kalder "smart ass", ved at prøve motorcykler der benytter det omtalte teknologi.
jun 2010
Følger: 10 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 42 Svar: 346
jul 2010
mar 2011
jul 2010
okt 2004
Følger: 28 Følgere: 36 MC-er: 6 Emner: 394 Svar: 7.579
jul 2010
*SSS* smiler meget
*GGG* total grineren
Desværre kan man ikke nuancere det skrevne her i mcg. fx ville jeg meget gerne kunne det for at nuancere den verbale kommunikation. Alt andet lige er den nonverbale komm. jo temmelig vigtig for bl.a. at undgå at folk misforstår intentioner m..v.
monoblock - er det nu det "nye" smart ass