2.072 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Universal tændspole fra Maxmc på Suzuki gsx 250 Universal tændspole fra Maxmc på Suzuki gsx 250

Kan jeg uden større problemer montere de universale 12V tændspoler fra Maxmc, vil de give den rigtige spænding så der er rigelig gnist ? Hvordan er det lige med kablerne, tænker her på modstanden, hvor kan jeg finde ud af hvad jeg skal bruge på min ?
Thomas

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Universal tændspole fra Maxmc på Suzuki gsx 250
  • #1   24. sep 2012 Hvis der findes datablad over at de passer er det sikkert rigtigt smiley

Men ellers er der noget der hedder Dwell time på tændspoler, det er den tid det tager at lade dem op mellem hver gnist, og den tid skal være rigtigt, ellers går det galt , som regel bliver tændspolen for varm hvis tiden er forkert, så når du har kørt xx km vil den gå mindre godt = forkert gnist som igen kan ....................... Det kan blive møøøj dyrt
    Det her er den meget hurtige forklaring !

• #2   24. sep 2012 jeg har 2 tændspoler fra en gixxer 750-1100 fra '92 du kan købe, hvis du mener at de kan bruges. bare et tilbud smiley

• #3   25. sep 2012 Det mener jeg næsten helt sikkert.
    Jeg har engang monteret universelle tændspoler fra Maxmc på en Kawa 650 og en bekendt på en Kawa 900.
    Det kørte/kører de fint med og har gjort det i mange år derefter.

• #4   25. sep 2012 Ikke at jeg tror det sker, men

Hvad kan der ske hvis man sætter forkerte tændrør i en MC, lad os få et svar på det

forskellen er ens smiley

Kommentér på:
Universal tændspole fra Maxmc på Suzuki gsx 250

Annonce