347 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Horn svigter Horn svigter

Mit horn er begyndt at svigte. Jeg har sat et dobbelt horn på og det er dejligt højt.
Men nu svigter det som sagt, og jeg kan ikke helt finde ud af hvad der er galt, så jeg spørger her.

Når jeg trykker på knappen til hornet, kan jeg tydeligt høre at det siger "klik" nede i selve hornet. Så derfor tror jeg at strømforbindelsen er fin.
Men hvad er der så galt?

Det er kun periodevis at det svigter, indimellem fungerer det fint.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.
  • Tilkobling af opvasker, vask og armatur 1.500 kr.
  • Skrue reol/lampe ned fra væg 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Horn svigter
  • #1   28. jun 2012 Hvis det er tilfældet at det hver gang siger "klik" vil jeg skyde på at der ikke er spænding nok til at få det til at sige "dyyyt".
    Et originalt horn er et fesent lille et hvor til der er trukket en ganske tynd ledning. Prøv at mål hvor mange volt der er på ledningen til hornet når du trykker.

Alternativt mangler det stelforbindelsen mere eller mindre.

• #2   28. jun 2012 Ja hvis du har bugt de ledninger fra det gamle horn så er det nok en god ide at trække nogle nye og sætte et arbejdts relæ.

• #3   29. jun 2012 Altså jeg trak nye ledninger og sætte relæ på, da jeg installerede hornet og det har fungeret fint i de ca. 4 måneder jeg har haft det.

Kan det være fordi batteriet trænger til at blive ladet eler skiftet ud? Altså at batteriet ikke kan lave nok strøm til hornet?

Kommentér på:
Horn svigter

Annonce