700 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

God Kawasaki rep. på Sjælland? God Kawasaki rep. på Sjælland?

Hej.

Har lige erhvervet mig en Kawasaki GPZ900R fra 1985, som desværre skal på værksted "næsten" inden at jeg har fået den! Er der er værksted der reparerer Kawasaki på Sjælland som I har gode erfaringer med?
Jeg har problemer med benzin tilførsel eller vacuum i tanken!

Mvh.
Leif

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af køkkenhylder 600 kr.
  • Varmtvandsventil i teknikskabet har sat sig fast 650 kr.
  • Køb og installering af Aquastop på vaskemaskine 1.289 kr.
  • Skift af slange til trillebørhjul 205 kr.
  • Afinstallation af gaskomfur samt gasinstallation i lejlighed 3.500 kr.
  • Kitchen clogged 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  God Kawasaki rep. på Sjælland?
  • #2   29. maj 2012 Tak Mikkel.

Kender du noget til MC Centeret i Holbæk (Er tættere på)?

Leif

• #3   29. maj 2012 Gør dig nogle erfaringer selv. selv ville jeg ikke vælge mc gården

• #5   29. maj 2012 Grunden til at jeg spurgte var fordi jeg ville have den bedste!
    Hentede den i fredags i Jylland hos forhandleren hvor jeg købte den og havde mildt ud sagt en lortetur hjem der sammenlagt varede 5 timer som kun burde tage det halve!

Er derfor rimelig "pissed" lige nu!

• #6   29. maj 2012 Har også selv lige fået synked min med nye dyser hos MC gården og det virker bare.. Jeg kører derop igen næste gang.

Har du fået dyset/synked din mikkel ?..

/KP

• #8   29. maj 2012 Har kun dårlig erfaring med mc-gården...men har måske bare været uheldig.

• Jørn L
    Jørn L Tilmeldt:
    feb 2012

Følger: 2 Emner: 5 Svar: 74
    #9   29. maj 2012 Brdr. Stevns i Store Heddinge,især god til ældre mc..

• #10   29. maj 2012 Da du allerede har indsnævret problemet til brændstoftilførsel eller vakuum i tanken, så kan du jo selv afhjælpe.. Skift brændstofslangen til karburatorene og blæs nøglehullet i tanken igennem.. Så er de 2 ting ihvert fald elimineret. Ellers kan jeg anbefale Buchberg MC i Slagelse. Han fik styr på min gamle GPz som lavede alle mulige slags julelege med mig..

Kommentér på:
God Kawasaki rep. på Sjælland?

Annonce