{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BRUG FOR ET GODT RÅD
  • #1   10. jun 2006 Et Michelin Pilot Road skulle kunne holde til mange km. Foreløbig har jeg lagt 4500km på mit fordæk og jeg kan endnu ikke se på det at det slidt...

Tilmed så står har man et godt vejgreb selv I regnvejr.

I bladet Motorrad var der sidste gang en holdbarhedstest af sportsdæk, og de holdt ikke til mere end teoretiske 4000-7100 km, hvor deres kontrol dæk teoretisk kunne holde til 13.500km. på baghjulet. Forhjulet kunne holde godt 2500km mere...

Så generelt skal man nok ikke regne med meget mere end 12-15000km, for dæk med rimelig køreegenskaber. Dæk som holder længere vil sikkert ikke stå så godt fast på vejen når det bliver koldere eller regner...

Men kører møster er jo det afgørende og hvilken motorcykel man kører på.

• #2   10. jun 2006 jamen jeg siger tak for svaret, tror det bliver sådan et så

• #3   10. jun 2006 Hej Ronnie,

Jeg havde Continental Conti Road Attack på min tidligere mc. Et virkelig holbart dæk, der samtidig havde rigtig gode køreenskaber. Jeg er ikke sikker, men jeg tror faktisk, der er flere km. i det ift. Pilot Road. Køreegenskaberne er nok bedre på Pilot Road, men Continental'et følger godt med på den konto også...

Tidligere mc: http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=7516

Kommentér på:
BRUG FOR ET GODT RÅD

Annonce