820 visninger
|
Oprettet:
MC-kursus {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen..
Håber i kan hjælpe her. Jeg skal til at have mig en cykel og kunne godt tænke mig at få noget viden om teknik, reperationer, vedligeholdelse mv.
Er der nogle af jer der ved om der bliver afholdt sådanne kurser?
Jeg er fra Bagsværd nær Kbh så helst i nærheden.
På forhånd tak
Michael Overgaard
jun 2005
Følger: 10 Følgere: 8 Emner: 111 Svar: 1.953
jun 2006
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 4
jun 2005
Følger: 10 Følgere: 8 Emner: 111 Svar: 1.953
alt efter hvad man har lyst til at køre på og hvad penge man gider at smide efter cyklen, bestemmer vel også inogen grad hvad man selv laver, men dagligdags ting lærer man nu hurtigt, feks min kones cykel er en "projekt " cykel, hvor jeg ikke i første omgang hvade tænkt mig at den skulle på værksted, men min egen skifter jeg kun olie og justere småting( kæde og sådan)
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 137 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.267
Som allerede skrevet kan du henterigtig megen viden her. Dernæst, køb kun en cykel, hvis du kan skaffe en Haynes eller Clymer manual til den i ret årgang. Det fede ved begge disse manualsystemer er, at de viser alt i tekst billeder/tegninger i den rækkefølge det skal gøres. Er der ting, man ikke skal pille ved, står det der også!!
Og, så er det ellers bare at gå i gang, først med simple ting, men side med hvad der nu kommer. Har du lidt ineresse, lærer du snart, og som nævnt er forummet her en vældig god "boksebold"
God fornøjelse!
MC-kursus