{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
820 visninger | Oprettet:

Michael  O
Michael O
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 4

MC-kursus {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen..

Håber i kan hjælpe her. Jeg skal til at have mig en cykel og kunne godt tænke mig at få noget viden om teknik, reperationer, vedligeholdelse mv.
Er der nogle af jer der ved om der bliver afholdt sådanne kurser?

Jeg er fra Bagsværd nær Kbh så helst i nærheden.

På forhånd tak

Michael Overgaard

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MC-kursus
  • #1   10. jun 2006 Det eneste jeg har hørt om var vist i Holstebro, men skyd løs, hvad vil du vide er sikker på at der er en masse der vil hjælpe!

• Michael  O
    Michael O Tilmeldt:
    jun 2006

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 4
    #2   10. jun 2006 Lyder rigtig godt, men kunne nu stadig godt tænke mig noget generel viden. Det var mere fordi at jeg så en udsendelse i fjernsynet hvor de havde kurser med biler. Tror det var FDM som afholdte dem og tænkte at det da ville være lækkert ikke at skulle til mekanikeren hver gang man skal have lavet småting.

• #3   10. jun 2006 Ok, men det er da en af de ting du kan bruge galleriet til!
    alt efter hvad man har lyst til at køre på og hvad penge man gider at smide efter cyklen, bestemmer vel også inogen grad hvad man selv laver, men dagligdags ting lærer man nu hurtigt, feks min kones cykel er en "projekt " cykel, hvor jeg ikke i første omgang hvade tænkt mig at den skulle på værksted, men min egen skifter jeg kun olie og justere småting( kæde og sådan)

• #4   11. jun 2006 Hej Michael

Som allerede skrevet kan du henterigtig megen viden her. Dernæst, køb kun en cykel, hvis du kan skaffe en Haynes eller Clymer manual til den i ret årgang. Det fede ved begge disse manualsystemer er, at de viser alt i tekst billeder/tegninger i den rækkefølge det skal gøres. Er der ting, man ikke skal pille ved, står det der også!!

Og, så er det ellers bare at gå i gang, først med simple ting, men side med hvad der nu kommer. Har du lidt ineresse, lærer du snart, og som nævnt er forummet her en vældig god "boksebold"

God fornøjelse!

Kommentér på:
MC-kursus

Annonce