1.792 visninger
|
Oprettet:
Mc kursus {{forumTopicSubject}}
Hej der må være nogle af jer som også er tilmeldt det omtalte svindle mc kursus på ring Djursland igennem tradium,ligesom jeg selv er,
Så jeg ville bare lige høre om i har noget fra dem eller hvad i har tænkt jer at gøre?
http://www.magacin.dk/motorcykler/svindel-faelder-kursusudbyder/ar6378/
maj 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 111
aug 2011
Følger: 6 Følgere: 10 MC-er: 5 Emner: 12 Svar: 1.325
Jeg har ikke tænkt mig hverken at droppe kurset eller betale prisforskellen - ihvertfald ikke uden, de får en dårlig smag i munden, og måske også en enkelt sort stribe på fliserne ved hoveddøren :-b
okt 2014
Følger: 1 Svar: 44
Henrik O. hvis du, som jeg, har modtaget papirer fra dem, kan du læse, at du SELV kommer til at hænge på den fulde betaling !
Så jeg har bare smidt lortet i skraldespanden. Når noget lyder til at være FOR godt ...................
aug 2011
Når / hvis jeg gør, bliver det om ikke andet en hyggelig køretur derud og hjem igen. Djursland er fyldt med herlige veje
Hvis de holder på fuld brugerbetaling, er det jo bare at tilmelde en masse john doe's så man sikrer at de ikke får fyldt holdene op med andet end ikke betalende ikke fremmødende gødeunger.
Nyheden kommer fra magacin, så tager den med at gran salt. Desuden er Tommy Rønn, der skriver de fleste artikler for magacin, arrangør af FDM's kørekurser, så mon ikke han har interesse i ikke at få alt for meget fremmed konkurrence?
maj 2010
Følger: 14 Følgere: 18 MC-er: 5 Emner: 51 Svar: 556
Endnu engang har magacin overhovedet ikke styr på deres facts.
Amatør agtigt!
Tommy Rønn er da bare træt af han har fået en kunkurrent.
okt 2014
JEG har modtaget et brev fra Tradium, og hvis man kan læse og FORSTÅ brevet, vil ingen kunne få det til 220 kr. Joe for resten, hvis du skal være MC-ordonnans i militæret, men de bruges vist ikke mere
Ellers hedder det fuld betaling af dig selv.
sep 2010
Følger: 1 Følgere: 2 Emner: 24 Svar: 117
Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.698
mar 2009
Følger: 12 Følgere: 108 MC-er: 2 Emner: 54 Svar: 1.340
okt 2014
Nej, det har du IKKE !
Det er jo egentligt pudsigt, at når det drejer om ens egne interesser, så er det iorden at dem man "handler med" svindler med vores skattepenge, men når det er andre der får "fordelen" så er man straks oppe i det røde felt.
SVINDEL er svindel og skal stoppes !
Men nu forholder jeg mig blot til at man som kunde, har en aftale at forholde sig til, og at man derfor må holde "sælger" fast på den.
Jeg aner ikke hvor du får resten fra. Det må du sige til de mennesker som mener det er ok at snyde med offentlige midler - det er helt sikkert ikke mig...
maj 2010
Følger: 14 Følgere: 18 MC-er: 5 Emner: 51 Svar: 556
Det er et AMU kursus præcis som truckcertifikat eller alle de andre tilbud der er. Har det relevans kan du få det med støtte. At gruppen den har relevans for er mindre end til truckcertifikat, det er noget helt andet.
okt 2014
Jeg HAR modtaget OG forstået det brev man får.
Og det ER svindel at man kan få det til 220 kr.
Jeg er jo rørende enig med dig - der skal slås ned på den slags svindel.
Men hvis jeg var dig, ville jeg da bare møde op og kræve kurset afholdt til de penge du har betalt.
okt 2014
aug 2011
Følger: 1 Følgere: 3 Emner: 50 Svar: 93
aug 2009
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 8 Svar: 99
Som altid gælder salgsbetingelser ( eller Terms and conditions), hvor der står at man kun kan få det til 244 HVIS det er jobrelevant, og ellers er prisen de 2622 kr.
Der er derfor ikke afgivet et tilbud om mckursus til 244 kr, med mindre du kan bevise jobrelevans og dermed AMU-tilskuds berettigelse og derfor er de ikke påkrævet at afholde kurset til de 244 kr.
Det kunne Carsten jo bare have sagt...
okt 2014
Og folk der rent faktisk HAR fået papirer OG fulgt med i pressen ved hvad der rent faktisk er foregået.
Den fejl kunne du have rettet for længe siden, ved bare at skrive som #19 gør.
Så nej du har da ikke prøvet...
okt 2014
dec 2008
Følger: 25 Følgere: 45 MC-er: 9 Emner: 110 Svar: 687
hvilket vel i bund og grund er fair
svindlen i mine øjne Sajmon består i da jeg i tidernes morgen snakkede med dem og spurgte ind til hvordan de kunne yde tilskud til det sagde Damen jeg snakkede med at de ikke regnede med det blevt tjekke men der var jo selvfølge en chance for det ikke ville gå
Så er det i mine øjen ihvertfald forsøg på svindel kan vi blive enig om det?
dec 2008
okt 2014
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 39 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 10.026
Man SKAL læse det med småt, og så skal man forstå både det man læser, og kende de regler der har indvirkning....... Rimeligt træls måde at markedsføre sig på, men der er ikke noget at komme efter, deltagerne må bare til lommen ( heldigvis siges det at kurserne er hver en krone værd)
HVEM har lukket Carsten M ud af fryseren ?? Det må bero på en fejl
mar 2007
Følger: 21 Følgere: 41 Annoncer: 1 Emner: 171 Svar: 1.727
Overvejede også at snuppe et B kursus mere på jyllandsringen, det er ret sjovt og hyggeligt magter dog bare ikke at skulle høre på hr Rønn en hel dag mere.
dec 2008
aug 2011
Det er så forbandet fed en bane og en del mere udfordrende end Jyllandsringen pga den ikke er flad. Dermed minder træningen også en hel del mere om det, man oplever ude i virkeligheden.
Pris 220,- kr for to dage. inkl rundstykker første dag og en kantine med yderst rimelige priser for de resterende måltider. Desuden fik jeg ved kursets afslutning udleveret en seddel, hvorved jeg kunne få dækket omkostninger til kost og logi ifm kurset ved fremvisning af kvitteringer!
Desværre er muligheden for billigere efteruddannelse og højnet trafik sikkerhed for alle (også dem med begrænsede midler) blevet lukket dels pga en mavesur idiot, som følte sig truet i afholdelsen af "sine" FDM kurser.
At afholde køretekniske kurser for eksempelvis mc, er vel ikke meget værre end så mange andre kompetance givende AMU kurser der udbydes uden problemer?
Med min nuværende viden, vil jeg hellere støtte op om de kurser der afholdes på eks Ring Djursland end FDM's, ganske enkelt pga den person, der pt står for afviklingen af FDM's mc kurser på Jyllandsringen.
Og så håber jeg at de ellers gode og yderst kompetente af underviserene på Jyllandsringen også finder vej til eksempelvis Ring Djursland og Padborg Park i fremtiden.
jan 2012
Eftersom vi alle har betalt for at du kan hygge dig kan du godt sige tak. Også til gamle Henry som ikke har fået skiftet ble siden i mandags, da det var vigtigere nogle godt bemidlede mænd kunne komme gratis på bane......
aug 2011
Nu har eud midler ikke direkte noget med skat at gøre, så lad os holde Henry uden for diskussionen
Og tro mig, jeg har betalt min del af kurset selv ifm arbejdsmarkedsbidrag. Hvorfor skulle jeg ikke få glæde af midlerne, såvel som dem der deltaget i diverse job aktiverings aktiviteter?
Skulle jeg bestemme betalte vi slet ikke den slags "bidrag", men det skal vi nu engang. Hvorfor så ikke bruge dem til at højne trafik sikkerheden, såvel som selvudvikling her, istedet for på et kursus, i et støvet klasse lokale, udtænkt af en smart fyr i jakkesæt og med en lang teoretisk uddannelse?
jan 2012
aug 2011
jan 2012
Mc kursus