703 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Temperatur, zx6r årg. 97 Temperatur, zx6r årg. 97

Hej alle kloge hoveder smiley

Nogen der ved ca hva driftstemperaturen normalt er på en kawazaki zx6r fra 97?
Ville selv mene det bør ligge mellem 80 og 90 grader, men kan jo være jeg tager fejl. Min ligger kun på 50-52 grader når lufttemperaturen er på ca 10 grader, og det sys jeg er for lidt. Den går heller ikke ret højt op i temperaturmåleren.

Tænker om det kan være en thermostat der er blevet træt?
Håber i kan hjælpe smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.
  • Sætte spejl og hylde op 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Temperatur, zx6r årg. 97
  • #2   14. apr 2012 Okay er din også en zx6r?
    Ja må jeg hellere gøre smiley

• #4   14. apr 2012 Normalen for en mc er 80 +/- 5 grader. Det sagde min mekaniker, jeg spurgte da min egen kom op på 104 grader i byen en dag, så synes jeg det lød voldsomt. Men også meget normalt, bare den faldt igen smiley

• #5   14. apr 2012 Ny thermostat må til smiley
    Er der nogle websider man kan bestille dele fra? Udover eBay smiley

• #6   4. maj 2014 Jeg har samme problem, min når kun lige over det første mærke "C" og bliver der... jeg vil da mene at viseren skal op midt i af skalaen ?!?!?!
    Hvis det er termostaten, hvor i verden finder jeg sådan en ? jeg har endnu ikke fundet en, og har kigget det meste af internettet igennem smiley hehe

• #7   4. maj 2014 Har haft en zx6r fra 97. fra næsten ny... Gjorde nøjagtig det samme. Fejlede ikke noget. Min ZX10R blev heller meget mere end omkring 60 grader ved 10 graders lufttemp...

Apriliaen er en anden sag - den er ALTID min. 75 grader om så der er frostvejr smiley

• #8   4. maj 2014 Min Blackbird kigger i øvrigt også kun lige over "C" ved kørsel omkring 10-12 grader.

• #9   4. maj 2014 Jeg synes virkeligt at det er lavt :-S
    på billedet har jeg sat en rød pil der viser hvor højt den når... jeg synes bare at det er i underkanten af hvad man vil mene er drifttemp.

profilbillede
  • #10   4. maj 2014 Min Hornet laver det samme. Hvis der er lidt stilstand kommer den fint opad, men så snart der er mere end 60-70km/t kryber den derned igen.

• #11   4. maj 2014 jeg kan fornemme at det er mere normalt end det er galt. jeg troede bare at det var ens med biler, hvor nålen putter sig i midten af skalaen og holder sig der når ved normal kørsel. smiley

Kommentér på:
Temperatur, zx6r årg. 97

Annonce