{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
770 visninger | Oprettet:

Hjælp til støttebenskontakt {{forumTopicSubject}}

Hej Alle!

Jeg ved ikke lige, hvad jeg skal kalde det, men jeg har et problem med, at min Yamaha XJ 900 "hænger" i kontakten til støttebenet.

Når jeg slår støttebenet op og sætter den i gear sætter den ud. Jeg har tidligere (cirka fem måneder siden) spurgt forum om dette, men for de vakse, er det nyt, at jeg har diagnosticeret problemet.

Den sætter helt undtagelsesfrit ud med et pænt stort "klonk", når jeg slår sidestøttebenet op og sparker den i første gear, hvorimod det sagtens kan lade sig gøre, hvis jeg sætter den op på centralstøttebenet og nusser pinden ved støttebenet lidt, før jeg sætter den i gear.

... Så problemet er altså lokaliseret til kontakten ved støttebenet...

Men hvad gør jeg så? Jeg forsøgt at "sovse" hele området ind i WD40, men det virker ikke... Det er som om, at problemet sidder bag en slags "gummikrave", men hvordan Søren kommer jeg derind og smører det godt igennem?

Det er jo ikke nogen ny kværn, og hele området er lidt medtaget, så der er vel ikke noget at sige til, at den trænger til lidt smøring derinde... Jeg forsøger at uploade et par billeder til MC'en på min profil lige om lidt, så I kan se, hvad jeg taler om.

Jeg vil blive glad for svar og hjælp!

Mvh. Allan

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til støttebenskontakt
Kommentér på:
Hjælp til støttebenskontakt

Annonce