Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.
  • Installation af lamper 1.000 kr.
  • Setter op 4 loft lamper 650 kr.
  • Samling af havestol 300 kr.
  • Fjernelse af ukrudt og oprydning af blade 500 kr.
  • Skærer bar stole Ben i sort metal 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  V2 vs R4
  • #2   29. maj 2006 uha ja det emne er aldrig kedeligt at læse om smiley .

    v2 styre smiley .

    v2 er lig med flere vibrationer end r4 men mere bundtræk .


  • #3   29. maj 2006 Min kammy på hans bandit kan slet ikk følge mig, og d siger vist nok:-)

  • #4   29. maj 2006 Men d r hva man r vant til at kører på.. jeg hader at kører på sån en bandit fx, for jeg synes den r mega kedelig, da der ikk r en pind moment i sån en.. men d r jo en smagssag..
    man kan skrive gode og dårlig ting om begge, men d r igen en smags sag..


  • #5   29. maj 2006 En bandit 600 er da netop blevet rost fordi dens mellemområde er godt...
    Hekto kommer nok snart på banen med sin påstand om at en V2 motor er perfekt afbalanceret :o)
    Måden de 2 motore levere deres kræfter på er meget forskelligt, det er en smagssag hvad man er til.

    /
    Jesper


  • #6   29. maj 2006 v4 er sagen

  • #7   29. maj 2006 søg på forum smiley
    Det her bliver lige til Chips og cola smiley


    Antal HK er samme som antal muskler smiley
    momentet er så størrelsen på musklerne smiley (taget fra en anden her fra galleriet)

    Man siger normalt, at på en bane skal en R4 cirka have 20% flere HK end en V2 for at kunne følge med!
    Dog har antal ccm også en del at sige her. LIgesom gearingen på den enkelte cykel

    Der er både fordele og ulemper ved begge!
    Det kommer meget an på kørestil og temperement hvad man er til!


  • #8   29. maj 2006 jeg må da indrømme at jeg ikke har prøvet at køre noget af det (endnu af vise aldermæsige og parpirmæssige årsager) men ud fra hvad jeg ved og har hørt så har V2 bare en kæne meget meget FEder lyd smiley

    Søren (der drømmer om V2 motorcykel)


  • #9   29. maj 2006 Mads! Det er fordi banditten er tungere og dårligere affjedret!

    Det er desuden ikke kun motorkraft der spiller ind.
    På ligeuds kørsel er det HK der tæller!
    På kørsel med sving er det føreren og affjedring!
    En god affjedring er bedre end de sidste 20HK!
    Især affjedring komemr bag på mange at den er så vigtig! Men i sving er det altså den der afgør farten, og dermed også nedlægningsvinklen



  • #10   29. maj 2006 Er v2 sjovere end v4?
    Spørger fordi jeg ikke ved noget om det,har aldrig prøvet en v2 sådan rigtigt....
    Trækker v2´eren hårdere end v4 ´eren?


  • #12   29. maj 2006 I tager helt fejl - R3 styrer, glem det med V2 og R4 smiley den har det bedste fra begge verdener...

  • #13   29. maj 2006 R4 rox!

    René


  • #15   29. maj 2006 Jeg har ingen respekt for fol der udtaler sig som IK har prøvet begge type motorer ordentligt! smiley

    I sidste ende er det altid ens egen mc der er bedst smiley ligesom ens egen motortype smiley
    Det er et spørgsmål om tilvænning



  • #16   29. maj 2006 well cruiser/chopper V2 må ikke sammenlignes med sports V2!!!!!

  • #18   29. maj 2006 helt klart v4
    v2 er bare noget skrammel har selv haft en tl og vorherre bevars noget lort at køre på..
    har en v4 nu det er sagen


  • #20   29. maj 2006 kawazaki zx6r
    den styrer og køre 1000 gange bedre end min gamle tl


  • #21   29. maj 2006 R4 = stave fejl

  • #22   29. maj 2006 Hvad er der nu galt med vibrationer, så længe det er en MC og ikke en støvsuger der er tale om?

    V-1 er sagen! (- Fordi jeg siger det! Basta!)

    Desuden er V-1 det eneste der lyder som rigtigt tordenvejr!
    - R-4 Hyler
    - V-2 Brummer
    - V-1 Tordner derudaf!

    Jeg har ret! smiley


  • #23   29. maj 2006 he he har aldrig set en v1?? Der kræves min 2 vyl for at danne et v...


  • #24   29. maj 2006 vyl=cyl

  • #27   29. maj 2006 kurt ja det kan du have ret i .. men har haft begge dele så... men igen hva er man til

  • #28   29. maj 2006 johan hvad kommentar??!?!? Jeg er slet ikke med?!?

    Hvis det er kommentaren ang sports v2 og chopper v2, Så er den ej ondt ment!
    En sports v2 har et meget bredere spektrum end en v2´er på fx en harley! Der er der skam intet ondt i.

    Er det den med min manglende respekt! Så er det vist dig der skal have en depression ud! Har du ikke set alle de smilies der er i posten?!? Jeg kan også skære det ud i pap. -->Jeg har endnu ikke set en v2 ejer sige at R4 er fedest eller omvendt! Det var pointen i det svar! De fleste taler jo bedst for netop den type motor de kører! Der er jo en grund til at de kører netop den type! Det er der heller intet ondt i, tværtimod! Det var sagt lidt i sjovt (du ved smilyes).

    Så drop det der med at sammenligne mig med en bruger fra scootergalleriet tak, og læs istedet posten igen og forstå en gang til smiley (<---- en smiley mere der!! sørme smiley )



  • #29   29. maj 2006 Når en 2'er er sjover end en 4'er.
    Så er det logisk at en 1'er er sjovere end en 2'er!


  • #30   29. maj 2006 Thomas holstebro

    zx6r kontra tl1000!
    Det du siger der er vist en del farvet om end også berørt af en vis placebo effekt smiley :)

    Har selv kørt en zx6r som din en del kilometer!
    Både zx6r og TL har den fejl at bagsvinger er for blød og derfor giver sig når man presser cyklen. Dertil er zx´eren mærket af den "ringe" forgaffel der er monteret på den.
    ZX6r er letkørt, men har ingen motorkraft sammelignet med TL. TL er også letkørt, men som standard alt for grov i motorgang og dårlig i affjedring. Især det med motorgang føles meget værre på en V2´er, da motoren på TL´eren ikke har samme smidighed ( dette da TL´eren har 1. generation af indsprøjtningssystemmet) som en R4´er! Men en justering med en powercommander gør mere end underværker! Men folk er tit for nærrige til at give de 4k det koster for en justering, selvom de lige har betalt 100k for en cykel! Mange bliver desværre snydt af at de så kommer over på en anden mc med en motor der ikke er så grov i indstillingen. Og hvis den gamle cykel så heller ikke har været sat ordentligt op i affjedring (hvilket er 40% af hele cyklen) ja så er det klart man mærker en stor forskel som du nævner! Men den er vist lige overdrevet nok smiley
    At du påstår din zx6r kører og styrer 1000 gange bedre end en TL´er fortæller hvis mere om dig som fører end det gør om cyklerne smiley :) Forskellen er langt fra så stor, og det er diskutabelt til hvilken side forskellen har fordel! Men 600ccm r4 kontra 1000cm V2 må altså ikke sammenlignes mht motor! Det er 2 vidt forskellige ting!


    køreegenskaber ligger tæt op af hinanden! Ærgeligt du ikek har haft lejlighed til at køre en "ordentlig" opsat TL´er
    Du må få en tur på min en dag, så kan du mærke hvordan en TL´er skal køre! smiley



  • #31   29. maj 2006 Du skuffer mig Sebastian.
    For en enkelt gangs skyld er jeg ikke uenig med dig.

    smiley

    Jan L


  • #32   29. maj 2006 smiley

    hehe Jan smiley
    Du er da altid enig med mig smiley


  • #36   29. maj 2006 Det er fordi du mener det dobbelt! smiley

    Problemet med netop forums, mails og sms´er er at det tit er svært at se sarkasme, ironi osv osv smiley
    Bare vi er enige smiley
    V2 roxx....


  • #38   30. maj 2006 Ska vi ikke bare afskaffe afgiften så vi kan få råd til en af hver smiley

    Så jeg tror jeg ska ha
    En Ktm single.... ting
    en 998
    En Speed Triple
    En Rc30 eller måske en en V-max
    En ZX10
    En CBX1000
    osvosv, en v8 (men ikke sårn noget Boss hos fis, måske en Guzzi Gpmask :-))og en Rcv med 5 ben kunne der sikkert ox blive råd til.....

    Tror de trækker ganske fint, er sjove at køre og lyder rigtigt alle sammen....uanset antal cyl....
    Af de 2 cykler du nævner syntes jeg at Sveren er sjovest. Men det er mest op til dig og dine præferencer.

    Tror egentlig at en single eller en V2 med deres urkraft macho buldren har nemmest ved at gøre kvierne... lystne..... (måske derfor at nogen stadig kører Harley ???)

    Hvis man kommer ræsende på sin R4 Zxcbgsyz-ting med 18500 omdr under nedgearing og flammer ud af potten.... så kører man så stærk at godtnok hører konerne macholyden men de når ikke at se tumpen ræse forbi.

    Tror jeg skal ha mig en V2 næste gang :-)..... elller måske ikke .... konen brokkede sig over at en gut der startede en TLR op i et p-hus, var ved at få hende til at tisse i bukserne.....og det var ikke af fryd men af forskrækkelse....
    Hmm det dur jo heller ikke at skræmme damerne....

    Ok godnat, jeg trænger vist til at sove.


  • #39   30. maj 2006 sebastian skal lige siges min 6er kan næsten følge en tl det er en cykel længde vi snakker om .... så hva er svag en 600 der følger en 1000 ccm den har en halv motor mere og så kan den ikk rykke mere fra......... nej ved godt du er helt væk i en tl meeeen den er bare ringe på alle måder.. skal lige siges jeg selv har haft en

  • #40   30. maj 2006 skal dog siges at tl har et støre moment og det kan 6er ikk matche på nogle måder


Kommentér på:
V2 vs R4

Annonce