3.413 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
10 Svar
Laver for meget strøm... Laver for meget strøm...
Min gamle suki 125'er laver for meget strøm så pærene futter af... det eneste jeg har gjort er at skifte til et nyt batteri. nogen der ved hvordan man kan reducere spændingen? den er ikke født med en spændings regulator, det eneste der sidder er en ensretter og den har jeg prøvet at skifte det hjalp intet.
det er både forpære, baglygte og bremselys og instrument-pære der futter af... hjælper det at sætte større pære i med flere watt en originalt?
0 synes godt om
mar 2009
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 5 Emner: 73 Svar: 829
mar 2009
og jeg er sikker på det her for sådan har jeg lavet det på min dt da jeg lavede den om til 12 volt
tror nærmere at hans 125'er er med 6 volt orginalt og han har sat et 12 volt batteri på eller et for lille batteri på
maj 2009
Følger: 5 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 2.854
mar 2009
mar 2009
min dt levere 18 volt uden batteri og smadre pærene da jeg satte det lille 12 volt batteri på med lavt amparer tal leverede den stadig for meget så satte jeg et større på som krævede noget mere for at lade det op og der ved faldt det til ca 13 volt og mine pærer springer ikke
den kan godt køre med ensretter uden spændingsregulator i det sidder der på min
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 275 MC-er: 5 Emner: 130 Svar: 4.950
Prøv at mål hvad ensretteren laver af input (fra generatoren) og hvad den smider ud (til batteriet).
.. og tjekt nu også lige om det SKAL være 6 eller 12 V
aug 2011
Følger: 1 Svar: 2
købte den for 3 uger siden og har stadig ikke fået lavet strømmen. Ham gutten jeg købte den af sagde at det var nok bare en dårlig forbindelse:p
"opdagede efterfølgene at han havde sat
Har lavet nye stel forbindelser, og skiftet ensretter, snakkede med en mc forhandler der sagde at jeg bare skulle have en ny spændingsregulator, men er lige kommet hjem med den og den passer slet ikke sammen med cyklen selv om han fik stelnummer. Er også lidt på herrens mark nu.
Har set gutter der har skrevet at de slet ikke har batterier på deres dtér, så tror heller ikkke helt på den med batteriet.
Er der ikke nogen der kender et sted hvor man kan købe en universal 6v spændingsregulator og kan man ikke bare smide såen en på efter ensretteren så?
mar 2009
en dt kan ikke reguleres ned til 6 volt med kun et batteri men den kan til 12 volt
aug 2011
Følger: 1 Svar: 2
mar 2009
og så lavede jeg nyt ledningsnet og så 12volt pærer
Laver for meget strøm...