{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.142 visninger | Oprettet:

syntes den bliver for varm på den bagerste cyl. {{forumTopicSubject}}

hej hej....ja nu må jeg ty til andres hjælp igen. har fået min fine xvér igang og den går super godt. men men men......syntes at efter bare få minuter at den bliver en del ( faktisk rigtig meget) varmere på den bagerste cyl... det er en 750 se fra 81. efter som der ikke er temperatur måler på sådan en sag kan jeg jo selvfølgelig ikke vide om jeg bare er hysterisk eller om det virkelig er sandt. fik dog af vide at hvis ventilerne står som de skal, burde den ikke blive for varm, men hva ved jeg. den går jo fint og jævnt i motoren.


nååå nogen specialister inden for gamle havelåger??? mvh kenneth


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  syntes den bliver for varm på den bagerste cyl.
  • #1   16. jul 2011 på min gamle xv1000 blev den bageste cyllinder også noget varmere end den forreste, der jo fik alt luften....
    havde dog aldrig problemer - hvis jeg kørte meget i kø, slukkede jeg for motoren engang imellem


  • #2   16. jul 2011 Siden den har kørt siden 1981, kan vi nok godt gå ud fra den kan holde til det.

  • #3   16. jul 2011 er den begyndt at køre dårligere efter du har opdaget den bliver varmere?

  • #4   16. jul 2011 Racing4fun.es .
    haha god pointe smiley

    er der fiflet med dysningen ? normalt er den bagerste dyset lidt federe pga mindre køling men ved ikke om det er gældende for din model


  • #5   16. jul 2011 Du kan få nogle klistermærker til cylindrene der indikerer hvor varme de er.

  • #6   16. jul 2011 har du prøvet at pille tændrørne ud og se om den evt. får for mager blanding?

  • #7   17. jul 2011 den køre og starter stadig som den ska efter jeg opdagede det, har også haft tænderørne ude og de er en mellem ting mellem rene og lidt sorte af sod, men ved jo heller ikke hvor mange år den har stået stille før jeg fik den. måske den bare skal ud og ha lidt luft under sig. hmm dysning har jeg ikke pilet ved, men har overvejet at skifte membraner i kabuerne nu hvor jeg har et par nye alligevel, måske vandre spjældet langsomt nedaf når den for lidt gas???? eller kan kabuerne stå væsenligt forkert? på den anden side ville den så stadig bare starte og køre???? hmmmm

  • #8   17. jul 2011 på min 1000'er var der et forbindelsesled mellem karbunaderne - dette endte med at blive meget slidt, så denn begyndte at skyde lidt bagud. Fik fremstillet et nyt - havde dog ikke meget med varmen at gøre...

  • #9   17. jul 2011 min skød også godt og grundigt da jeg fik den. fik afvide at det var membranerne der var slidte, og købte derfor nogle nye... men... i mellem tiden gik jegg og kiggede lidt nærmere på det hele, og det viste sig at være en lille slange der går fra tanken til hend foran kaburatoeren der var flækket. brugte 10 kr på en ny, og nu køre den fint uden mislyde... fin måde at bruge en masse penge på. så i fremtiden kigger jeg ihvertfald nærmere på tingene inden jeg bare bestiller løs smiley

Kommentér på:
syntes den bliver for varm på den bagerste cyl.

Annonce