går kold når den bliver varm.... {{forumTopicSubject}}
hejsa... håber inderligt i kan hjælpe mig med dette problem, da jeg syntes jeg har brugt rigeligt med penge på min kære cykel.. jeg har lige skiftet motor på den... og den har kørt som en drøm 3 ture. den sidste tur jeg kørte begyndte den at miste trækkraften, men kom igen... på hjemturen var der intet med den. 2 dage efter skulle jeg ud og køre, den var lidt vissen til at starte,og da jeg gassede op døde den. jeg kunne derefter kun starte den med fuld gas og ekstra støm på. indtil vidre har jeg: skiftet tændrør, tændspoler, justeret flydehøjde i kapuratoren, samt renses denne. det den gør nu er at når den er kold vil den gerne starte. men når den så halvejs i varme og jeg vil køre går den ud og kan ik startes igen før den er blevet kold igen og så er problemet der igen. skal liges siges at jeg også har skiftes pikuppladen men det var heller ik problemet. er der nogle der kan hjælpe?? jeg er gået tør for idder og det er den mekaniker jeg ringer og spørg også... andet end jeg selvf. kan sætte den hos ham he he.... håber inderligt nogle kan hjælpe mig, da jeg allerede indtil nu har smidt ca. 25000,- i den i år i rep. og reservedele.. så nægter at gi op nu..... så mænd kom på banen og vis jeres viden
jun 2011
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 16
går kold når den bliver varm....
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside