1.458 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

gs-911 diagnostic tool til BMW gs-911 diagnostic tool til BMW

Hej MCG.

Nogle af jer der ejer den omtalte GS-911? Er den værd at invistere i? Jeg har godt nok lige bestilt den, men ville lige høre om jeres erfaring med nettop denne lille dims.
http://www.hexdiagnostics.co.za/products/gs-911

vh
René

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gs-911 diagnostic tool til BMW
  • #1   11. jul 2011 Jep, sådan en har jeg. Har gode erfaringer, men har også haft mange problemer med min BMW. Den kan bruges till at finde eventuelle fejl, så du ved om du tør ignorere dem og køre videre, slette dem eller stoppe og få fat på en mekaniker. Den kan sikkert meget mere, men jeg har kun sat mig jævnt godt ind i den.min mekaniker fandt fejs ud af, ud fra mine beskrivelser, at det var min baghjuls sensor som lavede rav i det elektriske system. Så fin jeg en ny, skiftede den og alt var ok igen.

• #2   11. jul 2011 super.. :o)

Jeg vil bruge den til senere selv servicering.. Er automekaniker på 20'ende år, og har rodet lidt med mc igennem tiden.. Men bare det at ku køre med den, og lave log filer, til gennemgang på pc er super..

tak for feedback..

René

• #3   11. jul 2011 Som Heidi beskriver er den et must at ha', hvis man ønsker selv at kunne servicere/feljfinde på sin BMW.

I forhold til alle andre nye cykler er der bare endnu flere elektriske komponenter og kommunikation mellem dem på BMW'en.

Specielt hvis man anvender den til race, hvor mange af de originale komponenter fjernes/udskiftes er den uundværlig.

Logningen og realtime visning af alle de værdier som er tilgængelige på CAN-bussen, er en rigtig fin feature.

Kommentér på:
gs-911 diagnostic tool til BMW

Annonce