810 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Tændrørs ødelagt efter stildstand Tændrørs ødelagt efter stildstand

Hej

Efter jeg har fået justeret karburatorer på den gamle dame(gpz1100) er den begyndt at være dyr i tændrør.
Det er altid den samme cylinder det er galt med og det altid når cyklen har stået stille længere tid (1 uge)
Det er ligegyldigt om jeg har kørt 150km el. kun tændt cyklen i 10sekunder, så ender det altid ud med at der skal nyt tændrør i før næste kørsel.

Mvh
Henrik

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tændrørs ødelagt efter stildstand
  • #1   20. maj 2011 hvordan ser det ud når det er dødt ?

gætter på det er olie der siver ned pga dårlige ventilstammepakninger

• #2   20. maj 2011 hov ?

men det kan selvfølgelig også være den bare går for fedt på den ene cylinder , den drypper ikke benzin eller ryger sort når den kører ?

• #3   20. maj 2011 Umiddelbart syns jeg ikk tændrøret ser så slemt ud. ligner de andre . lidt brun sort.
    Hver gang jeg har leget med blandingsskruerne har jeg justeret lige meget på alle 4 skruer så de alle skulle stå ens for at slippe for dette problem, ellers er det vel bare at skrue dem i bund igen og 1 1/2 gang ud igen og starte forfra.

Har bare hørt man kan brænde ventilerne og evt. cylinder af ved forkert blanding, hvordan undgår jeg dette.

• #4   20. maj 2011 så længe det kun er luftskruerne du trimmer lidt på så burde den ikke tage skade af lidt for mager blanding , da den ikke er belastet , i modsætning til hvis det var for mager blanding på hoveddyserne

prøv evt at trimme den ene luftskrue lidt mere magert end de andre

forresten , ryger den lige når den bliver startet op efter lang stilstand ??

• #5   20. maj 2011 Det må jeg lige vende tilbage med. ved jeg faktisk ikke.
    Vil jeg lige se om jeg kan få testet her i weekenden

• #6   21. maj 2011 prøv spørg forhandleren om du ikke kan få mængde rabat på tændrør???

Kommentér på:
Tændrørs ødelagt efter stildstand

Annonce