Benzin økonomi med Org. udstødning {{forumTopicSubject}}
Nu har jeg kørt et par tanke væk efter jeg skiftede til Org. udstødning fra en Racerpotte....
Skitet har positvit betyder, at jeg nu kører 2 km længere pr. liter.... men betyder det rent faktisk at en "bulder/race" potte er dyre I drift?
Jeg har ikke ændret på andet så det betyder vel ikke, at nu står for magert i benz blandingen? og derfor bedre Benz. økonomi?
For længe vil man egenlig kunne kører med en for mager blanding inden noget bliver ødelagt?
og nu jeg er igang med ?, hvordan kontrollere en Mek. egenlig benz. blandingen? rullefelt med udstødningsmåling eller ?
Det skal siges, at den går bedre efter skiftet til org. potte.. mere rolig gang I lave omdrejninger.
Mvh
Erling
feb 2006
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 34 Svar: 517
Medmindre den er dysset til en original potte selvfølgelig, det ville forklare hvorfor den går bedre nu.
Håber det hjælper lidt, så du bedre kan tænke færdigt.
Benzin økonomi med Org. udstødning