{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
953 visninger | Oprettet:

Benzin forbrug naked/kåbe {{forumTopicSubject}}

Hej Gutter.
First of: Er lige kommet hjem fra en 3-dages tur til holland. FED TUR

På vej derned kørte vi ca.120km/t hele vejen = 21km/l på min hornet 600 og Asgers CBR 600..

På vejen hjem besluttede vi os for at få lidt fut i fejemøget og kørte 200km med ca. 180-200km/t Pænt hårdt på en naked- Dette resulterer i at jeg kører godt 12km/l og Asgers CBR omkring 19..
Voldsomt så stor forskel der er ??

Kan den ringe benz økonomi være pga. mit jetkit?
CBR'en har almindelige nåle..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Benzin forbrug naked/kåbe
  • #2   25. jul 2012 der må værre mere en jetkit der spiller ind, hvad med sådan noget som vind modstand går udfra at cbr,en er en kåbe cykel det må have lidt at sige men hvor meget er et godt spørgsmål

  • #3   26. jul 2012 Hmm, når jeg køre på motorvejen på min CBR, med min fine hjemmelavede gasrulleholder, så er det squ ikke lige meget med arodynamikken. For hvis jeg sætter den til at køre 130 på flad lige vej, mens jeg sidder normalt, hvorefter jeg sætter mig mere oprejst, med en hånd på styret, så kan farten sagtens falde med 10 km/t, Når jeg så sætter mig normalt igen, så kravler den op på 130 igen. Så jeg ville sige kåben har den største indflydelse på hvor meget gas den skal have for at komme frem. Men jetkittet har selvfølgelig også noget at sige...

  • #5   26. jul 2012 Ja det giver mening:-)



  • #6   26. jul 2012 En nøgen mc virker som faldskærm, og det kan virkelig mærkes på økonomien over 150km/t

  • #7   26. jul 2012 Ja det skal jeg da lige love for.. Det var egentlig også pointen med at jeg ikke skulle have kåbe, at jeg ikke skulle køre for stærkt, og det sørger hornetten fint for, det er alt for hårdt at køre sådan smiley

    Men det kunne lade sig gøre men fanmde ikke holdbart i længden, nåede 225 på speedometeret og der er grænsen vidst for hvor hurtigt jeg nogensinde kommer til st køre på den, det var med hovedet nede i tanken smiley


Kommentér på:
Benzin forbrug naked/kåbe

Annonce