{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.244 visninger | Oprettet:

Mærkelig motor {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige været ude og kører en lille tur på ca. 30 km. Her oplevede jeg noget som jeg ikke har oplevet før. Nogle gange opførte motoren sig undelrigt. Det var som om jeg hurtigt gav gas for derefter at slippe gassen igen (jeg gjorden ingen ting selv). Det resulterede i små ryk i cyklen. Tog jeg koblingen i bare nogle få sekunder så stoppede det. Det skete 3-4 gange i alt. Som sagt har jeg ikke oplevet det før. Det er en helt ny cykel som kun har gået godt 200 km. Kan det være fordi motoren er ny og ikke er kørt helt til endnu?

PS. Ikke noget med at sige at det er fordi det er en Hyosung cykel, for det er en suzuki motor der ligger i den smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mærkelig motor
  • #1   20. apr 2006 okay du arbejder i helsingør smiley sejt hmm den sidste kommentar var fed nok men er det noget med din kobling der hopper eller "glider" hedder det jo eller er det motoren altså for du siger det går væk når du tager koblingen dvs du tar koblingen gir den noget gas og så går det væk eller hva?

• #2   20. apr 2006 Tror ikke det er koblingen. Når jeg siger jeg tager koblingen så mener jeg at jeg kobler ud lige som når man skal skifte gear. Når jeg så slipper koblingen stille og roligt med lidt gas så er det væk.

• #3   20. apr 2006 Nej det er ikke en Suzuki motor der ligger i. Det er en Hyosung motor der ligger i. Suzuki har bare bidraget til udviklingen i de sidste 20 år. Men derfor er det ikke sikkert at den virker :o)

På en så ny MC kan det være svært at finde en årsag. Kan være den bare skal køres til.

/
    Jesper

• #4   20. apr 2006 kør da evt forbi din forhandler, den er jo sprit ny og det skal bare spille uanset om det hender jing jung filli on gong gong eller skoda eller suki!!!!!!!!

• #5   20. apr 2006 Motoren er bygget med licens fra suzuki. Det vil sige at de har fået lov til at bruge suzuki motor fra en SV 650 bare de ændre den en lille smule. Det har Hyosung gjort ved at give den 4 flere heste.

• #6   20. apr 2006 Hej
    Oplevede lidt ala`det samme med min zzr1100 sidste forår, jeg fyldte lidt Kab.sprit på og så forsvandt det :-).
    Det med at du tager koblingen og så forsvinder det ????, kan jeg ikke forklare,Måske strålevarmen er nok til at iskrystallerne forsvinder????
    held og lykke
    hilsen Tayson

• #7   20. apr 2006 der er sgu inegen iskrystaller nu! når jeg kører er er luften ca mellenm 5 of 11 garder helt nede ved dyserne i min," ved det fordi der er elektronisk måling på indsugningen, men sprit er da et forsøg værd

• #8   20. apr 2006 Hvis du sammenligner din motor med en SV 650 motor opdager du hurtigt at oliefilter og vandpumpe ikke sidder de samme steder. Så selv motorhuset er en anden, Ser man på de tekniske oplysninger er boring og slaglængde hellere ikke ens...

Men kør til forhandleren med det, og håb på det ikke er en eller anden lille dum tingest i karburatoren den er gal med. En af mine kammereter har ventet et halvt år på at få den del til sin GT650 :o(
    Nu er koblingen vist røget på den.... dobbelt :o(

/
    Jesper

• #10   21. apr 2006 Nu har jeg fået ringet til forhandleren. Vi aftalte at jeg kommer ud med den i morgen tidlig, så han lige kunne tage en tur på den, men lur mig om den ikke kører normalt når han kører på den.
    Så kan jeg jo samtidig lige hører ham med rensning af mine fælge hvordan jeg bedst gør det.

• #11   21. apr 2006 lugtfri petroleum, øhh stavet rigtigt, men IKKE NOGET PÅ DÆKKENE

• #12   22. apr 2006 Så har jeg været hos min forhandler. Han var ude og kører på den og sagde at den slog ikke en prut forkert. Den kører bare som den skal. Jeg har heller ikke oplevet problemet siden. Tror bare at det var et engangsforetagende.
    Så fik jeg købt noget til at rense mine fælge med. Noget der hedder chain clean 611 fra Motoline. Det er noget der er effektivt. Man skal bare spaye det på og så knubbe en lille smule med en klud så er fælgen ren. Nemt og hurtigt. Se evt. billederne af min rensede fælg.

Kommentér på:
Mærkelig motor

Annonce