{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
619 visninger | Oprettet:

Håber i kan hjælpe... {{forumTopicSubject}}

JEg har en CBR600 fra 95' den har kørt 46KKM og er lidt i tvivl om den har det godt.. Er der noget man skal være opmærksom på!!? jeg købte den i december 05 og det er min første brugte MC... og der var ikke en sevicebog med så jeg har kun den tidligere ejers otd for den er helt ok.. Men jeg syntes den "larmer" når jeg køre og den dykker meget ved brug af forbremse.. samt ved sving syntes jeg der skal holdes lidt for meget kontra.. Er dette normalt!!???

PFT

Martin

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Håber i kan hjælpe...
  • #1   13. apr 2006 Kender en med samme model, som har kørt over 50 Kkm uden problemer.
    Ang. affjedring ved jeg ikke helt. Hvis duer i tvivl spørg din lokale forhandler. Olie skift og kontrol af fjeder koster ikke det store, tror jeg. Det er i hvertfald PISSE vigtigt i forhold til køreegenskaber! Jeg ved ikke om du kan justere din forgaffel, men du kan evt. spænde skruen lidt i toppen af gaffelbenet. Derved dykker den lidt langsommere.
    Hvad mener du med at holde kontra. Vil cyklen gerne ligge sig ned, eller vil den hellere rejse sig op, i svinget?
    Hvor nye er dine dæk? og hvilke dæk sidder der på? Hvilke lyde laver den? og hvor kommer de fra?
    Det er lidt nemmere at hjælpe, hvis du kan svare på nogle af disse spørgsmål.

• #2   13. apr 2006 kan være at det er dine fjeder der er ved at være slappe i gaflen har lige skiftet mine og det blev en helt anden cykel at kører på

• #3   13. apr 2006 Til Dannie. Helt rigtigt ang. fjedre på suzuki. De bliver hurtigt slappe i fjedrene. Havde før en Bandit, som der blev sat nogle afstandsstykker (på 5 cm.) i toppen af fjedren, for at stramme dem. Fjedrene var på dette tidspunkt 5 år. Inden da, kunne jeg når MC'en stod stille, trykke fjedrene helt i bund og ved "fuld" nedlægning, stødte forhjulet under mig. PISSE ubehageligt.
    www.theducklings.dk

• #4   14. apr 2006 Hej Gert.

1. Ang. det med at skulle holde kontra.. Det er lidt som om at den vil dreje mere end jeg vil.. så om den vil ned i asfalten eller op.. der må jeg svare den vil i asfalten..

2. Ang. alder på dæk.. må jeg melde pas! men de ser helt nye ud.. foran sidder der Battlax fra Bridgestone.. og Michelin macadam bag..

3.en af Lydene kunne godt stamme fra kædestrammeren.. Men den den lyder ikke hamonisk, hvis man kan sige det sådan... Måske lidt i retning af tændingsbanken..

PFT

/Martin

Kommentér på:
Håber i kan hjælpe...

Annonce