{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  cruise control
  • #1   8. jun 2010 Købte en til min Fazer – ikke den store succes. Afmonterede den igen. Virkede ikke optimalt.

Har monteret følgende på min R1’er:

(link fjernet)

Den er jeg meget tilfreds med.

• #2   8. jun 2010 Hvis du kigger på min mc, kan du se at jeg netop har haft denne på og hvad jeg mente om den:

Den "holdte" ikke længe før jeg - lige som Jens F. netop købte og monterede en Pacekeeper.. og den dur altså bare. !!

• #3   8. jun 2010 jeg bruger ikke andet, jeg kasserede pacekeeper da det tager for meget opmærksomhed når man kører stærkt. på billedet er der to modeller, den som er på det øverste billede er den mest stabile og virker 100% den anden er lidt mindre nøjagtig måske kun 95% men begge har den fordel at du skal bruge en finger hvor pacekeeper skal du bruge håndflade (det ikk nemt ved 260)

• #5   8. jun 2010 Har en monteret på v-maxen og kan anbefale den.. Har aldrig haft problemer med den.. Det kan godt være at den ikke er så pæn, men den virker fint for mig..

• #6   9. jun 2010 Jeg nøjes med en Trotle rocker, den er nem at fjerne når man ikke kører langtur og så er den lovlig

• #7   9. jun 2010 Det er korrekt (boddie) at man skal bruge mere "hånd" til at sætte pacekeeperen til... men ok for mig... da jeg bruger cruise, når jeg kører længere strækninger.. hvor jeg stille og roligt tøffer afsted.. Typisk bruger jeg den på motorvejen (alt mellem 100-140 km/t.. )
    Kan næppe se behov for at "cruise" afsted med 260 :D.....

Kommentér på:
cruise control

Annonce