{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.080 visninger | Oprettet:

hjælp til aprilia rs 125, ingen gnist? {{forumTopicSubject}}

Hej mcg. jeg har netop anskaffet mig en lille aprilia rs 125. motorcyklen har stået nogle år hvor ingen har kørt på den. jeg har netop fået den hjem og nu ville jeg så gerne have den startet. startmotoren virker fint og med et par kabler til et frisk batteri er der masser af strøm men desværre er der ingen gnist fra tændrøret (jeg synens man plejer at kunne se gnisten hvis man lægger tændrøret på cylendren). hvor er det mest sansynligt at skaden er og kan man teste det inden man render ud og køber et eller andet.
nb. hvis der er nogen der har et godtlink til en side med reservedele til aprilia vil jeg sætt stor pris på det.
forsat god weekend og på forhånd tak for hjælpen.
Nicolai

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til aprilia rs 125, ingen gnist?
  • #3   14. maj 2010 Lige nøjagtig sådan en 125 er noget af det mest onde , man kan fejl finde på vedr gnist , den har et så sindsygt stator system , hvor der ikke kan måles på og der skal så lidt til før LORTET brænder af , pas på med start strøm = Lader og start samtidligt
    Du kan være heldig at det kun er en af magneterne i svinghjulet der er faldt af , kendt problem

Det eneste jeg kan råde dig til er at du skal finde en der har en magen til , og bid nu mærke i model nr Rotex 122-123-125 og byt en del af gangen til fejlen er fundet
    Jeg har stadig lidt dele til at ligge , og hvis du bestiller hjem fra ebay , kan du næsten være 100 % sikker på den del du får også er brændt af

Nu skal du ikke sige du ikke er advaret mod ALT

• #4   14. maj 2010 inden du gør andet så husk og tjek DØDEMANDSKNAPPEN er on

Kommentér på:
hjælp til aprilia rs 125, ingen gnist?

Annonce