Nål højde og tændrør farve. {{forumTopicSubject}}
Mojn
Har en vtr 1000f /97
Jeg har lige sat et par Leo Vince potter på den. Den kørte fint med db killers i.Lyder dog lidt tamt, så har pillet dem ud, hvilket resulterede i at den ikke kørte ordentligt.
Pillede tændrørerne ud og de var meget meget hvide, hvilket jo ikke er så godt.
Jeg hævede nålen på front cylænder med en ekstra skive. hvilket har hjulpet, så tændrørs farven er som den skal være nu
Den bagereste cylænder var dog stadig ikke god, så den fik 1 ekstra skive mere, (3 ialt) det har hjulpet vildt meget, den sætter ikke ud mere og trækker som den skal. Jeg syndes dog stadig tændrøret er en smule for hvid endnu (mager)
Mit spørgsmål er: ska jeg prøve og sætte en skive mere på ? eller smide en størrere dyse i.
Er der nogen grænser for hvor stor forskel nålene er hævede i forhold til hinanden, ændre det på trykket i cylænderne hvis den ene tænder mere en den anden ?
Nogen som har erfaring med dette ?
Jens.
dec 2009
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 9 Svar: 134
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 137 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.267
Pas at holde den synkroniseret, og det er en god ide at lade den bageste cylinder gå lidt federe end den forreste, så bliver den knap så varm - van, oliekøling eller et, så er luftkøling et væsentligt element af al køling, og den bageste køler meget ofte dårligere end forreste cylinder
Nål højde og tændrør farve.