{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.158 visninger | Oprettet:

Andreas R
Andreas R
Tilmeldt:
1. okt 2008
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 9

Tænding til bandit... {{forumTopicSubject}}

Jeg står lige pt i lort til knæene, da jeg mangler noget hjælp til min Suzuki Gsf 400. Jeg skal finde en ny cdi eller en brugt, men den der sidder på springer nogle gange en cylinder eller flere over. Har fundet ud af, at den der sidder på nu er fra en gsxr 400 og mekanikkeren siger at, det er den der skulle volde problemerne.
Han kan godt skaffe en ny, men prisen på sådan en er for høj i forhold til motorcyklens værdi. Så jeg ville hører om der evt. er nogle ligger inde med en, kender en der gør eller ved hvor den kan skaffes. Eller måske har en anden løsning på hvordan problemet kan løses? Håber virkelig på hjælp da den gerne skulle ud og kører nu her.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tænding til bandit...
  • Andreas R
    Andreas R Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 9
    #1   20. apr 2010 Har fundet en til en årgang 91, men min er en 93. Jeg ved ikke hvad nummer den har, den der skal sidde på min, så vil ikke tage chancen og købe hvis den nu ikke virker til min.

  • #2   20. apr 2010 Jeg kender desværre ikke nogen med en cykel magen til din, men find dog én på galleriet her med samme cykel, og bed vedkommende aflæse nummeret på boksen. Hvis du sender en besked direkte, skal folk nok hjælpe.

    Jeg har også selv købt mange billige tændingsbokse på ebay - det er helt vildt hvad de danske forhandlere tager for dem!!


Kommentér på:
Tænding til bandit...

Annonce