{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
685 visninger | Oprettet:

Andreas R
Andreas R
Tilmeldt:
1. okt 2008
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 9

Motorgang på GSF 400 bandit {{forumTopicSubject}}

Hej MC galleri.

Jeg har lidt problemer med tomgang og når jeg giver den pludselig gas. Hvilket er med til at ødelægge fornøjelsen ved at kører motorcykel.
Jeg kan starte med at den er droslet og er monteret med en åben potte på den. Den har standard indstillinger over alt, karb, tænding osv.

Den kan ikke gå i tomgang, har prøvet at justere tomgangsskruen og det hjælper ikke. For at holde liv i den skal man give den gas så den er over 2000 rpm. derunder kan den ikke holde sig selv igang. Jeg har på fornemmelsen at det har noget at gøre med benzin/luft forholdet. Den er nemlig begrænset ved at der er sat nogle klodser øverst på spjælene så de ikke kan åbne helt, og udstødningen gør det jo ikke ligefrem bedre.

Der er desuden også problemer når man giver den pludselig gas fx i en overhalling. Den tøver lidt og vil ikke rigtig tage omdrejninger, men pludselig kommer den igang.

Når man ellers kører på den er der ikke noget ud over de to irriterende ting ^

Jeg ved ikke om den får for meget benzin eller for lidt når den har de symptomer.

Jeg håber at i kan hjælpe, så glæden ved at trække biken frem kan komme igen smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Motorgang på GSF 400 bandit
  • #1   25. okt 2009 du har større flow i udstødningen... og du har drosling på....
    så der skal mere benzin til...

    så hvis du skal have den til at køre ordentligt skal du en tur forbi og få den dyset...

    sådan er det.. desværre.. priserne varierer lidt med du skal regne mellem 1800-2500kr for opgaven.

    mvh
    morten



  • Andreas R
    Andreas R Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 9
    #2   25. okt 2009 Okay havde også regnet med at den fik for lidt at leve af. Jeg regner med at kører til vordingborg. Har i nogle erfaringer med dem?

Kommentér på:
Motorgang på GSF 400 bandit

Annonce