{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
842 visninger | Oprettet:

problem med cbr 900 årg94 {{forumTopicSubject}}

købte min nye cykel lige inden jul.. der startede og kørte den fint.. den skød lidt når den fik omdr. men ellers lød den fint..
så har jeg skiftet tøndrør i den og da jeg så ville starte den op igen startede den også fint.. men gik ud da jeg tog choker fra. og siden da har den været død..

når jeg forsøger at starte den lyder det som om den slet ikke tænder. udover den engang i i mellem lige gover et knald.

har haft de gamle tøndrør i igen og der startede den lige hurtigt. men jeg slukkede den igen med det samme ca 5 sek. og samlede den igen.. men da den så var samlet var problem det samme igen..

har så skilt den af igen og set at tændrør er helt sorte. jeg rensese de nye jeg havde liggende fra tidligere og satte i igen og blæste cylinder med luft for at være sikker på der ikke ligger noget. men nu vil den stadig ikke noget.

hva kan det være??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  problem med cbr 900 årg94
  • #1   20. apr 2010 ved ikke hvilken model du har... ny eller gammel

Du er løbet tør.. eller glemt at åbne for hanen ( hvis der er en )
    ( ved nyer motorcykler )

ved ikke hvilken model du har... ny eller gammel

kan det være pga du slukker inden den bliver varm, der er mange føler det gør den få en bestemt blanding osv osv., så bedst hvis den bliver varm ved vær start......
    men
    hvis alt er i orden med benzin osv,
    så tændning på fuld choker og sæt den så i 2 geer kobling i bund ... løb som en gal og slip kobling og løb den igang ... og lad den køre varm inden den slukker...

• #2   20. apr 2010 har den stået i skiftene temp i vinters.. (kold og varme) så er det kondens i tanken. karburatot sprit en dram til hver karburator. havde samme prob sidste år.

• #3   20. apr 2010 hmm hvorfor blæste du ned i cyl..??

• #4   20. apr 2010 tænd kabler er monteret i rigtig rækkefølge og stik er også ok..
    ja den har nok stået i skiftende temperatur ja.. så må jeg lige prøve det.. jeg blæste for at være sikker på at der ikke lå for meget benzin dernede så den druknede af det . da jeg havde forsøgt at starte den igen lige inden jeg skilte den ad..

• #5   20. apr 2010 Og så husk at du ikke skal røre gashåndtaget når du starter med choker...

• #6   20. apr 2010 deter næsten 100 på at det er kondens af med luftfilter og så lige en dram karburator sprit så køre den.

• #7   20. apr 2010 jeg syntes ihvertfald det giver mening det du siger lars.. efter som at jeg syntes at have tjekket alt andet. så det vil jeg gøre imorgen og så kommer der lige en besked op om det virkede

• #8   20. apr 2010 Hvis tændrørene bliver sorte er det tegn på at den får benzin men ikke rigtig kan antænde det, jeg tror nærmere at den drukner pga. at enten er gummi bælgen i kaburatorene mørnet på det der skal pakke ud til choker systemet eller også hænger den i svømmeren. Jeg havde samme problem med min at den var svær at starte og simpelthen druknede den kunne godt køre når den var varm men kold gik den i stå og kunne slet ikke starte hvis jeg aktiverede choker og det var pga. at den ene gummi bælg på flad spjældet var mørnet på det stykke der skal holde tæt ved choker systemet.

Kommentér på:
problem med cbr 900 årg94

Annonce