problem med cbr 900 årg94 {{forumTopicSubject}}
købte min nye cykel lige inden jul.. der startede og kørte den fint.. den skød lidt når den fik omdr. men ellers lød den fint..
så har jeg skiftet tøndrør i den og da jeg så ville starte den op igen startede den også fint.. men gik ud da jeg tog choker fra. og siden da har den været død..
når jeg forsøger at starte den lyder det som om den slet ikke tænder. udover den engang i i mellem lige gover et knald.
har haft de gamle tøndrør i igen og der startede den lige hurtigt. men jeg slukkede den igen med det samme ca 5 sek. og samlede den igen.. men da den så var samlet var problem det samme igen..
har så skilt den af igen og set at tændrør er helt sorte. jeg rensese de nye jeg havde liggende fra tidligere og satte i igen og blæste cylinder med luft for at være sikker på der ikke ligger noget. men nu vil den stadig ikke noget.
hva kan det være??
feb 2010
Følger: 54 Følgere: 344 Emner: 968 Svar: 13.460
Du er løbet tør.. eller glemt at åbne for hanen ( hvis der er en )
( ved nyer motorcykler )
ved ikke hvilken model du har... ny eller gammel
kan det være pga du slukker inden den bliver varm, der er mange føler det gør den få en bestemt blanding osv osv., så bedst hvis den bliver varm ved vær start......
men
hvis alt er i orden med benzin osv,
så tændning på fuld choker og sæt den så i 2 geer kobling i bund ... løb som en gal og slip kobling og løb den igang ... og lad den køre varm inden den slukker...
nov 2006
Følger: 68 Følgere: 69 MC-er: 25 Emner: 294 Svar: 1.891
nov 2006
mar 2007
Følger: 7 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 3
ja den har nok stået i skiftende temperatur ja.. så må jeg lige prøve det.. jeg blæste for at være sikker på at der ikke lå for meget benzin dernede så den druknede af det . da jeg havde forsøgt at starte den igen lige inden jeg skilte den ad..
okt 2004
Følger: 28 Følgere: 36 MC-er: 6 Emner: 394 Svar: 7.579
nov 2006
mar 2007
Følger: 7 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 3
mar 2005
Følger: 16 Følgere: 16 MC-er: 5 Emner: 29 Svar: 198
problem med cbr 900 årg94