1.016 visninger
|
Oprettet:
hjælp til dysning på fzr 1000 {{forumTopicSubject}}
efter udskiftning af motor og kabu køre den ringe ved ca 3000 omdrejniger og igen ved ca 9000 omdrejniger., skal man op i dyse nr eller ned ., håber der er nogen der kan hjælpe.,
jan 2010
Følger: 3 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 15
aug 2006
Følger: 20 Følgere: 20 MC-er: 3 Emner: 135 Svar: 523
maj 2008
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 38
okt 2004
Følger: 53 Følgere: 52 MC-er: 3 Emner: 54 Svar: 941
Bliver det så ringere så ved du at den skal ned.
Og husk. Skal nåles op skal clipsen ned.
maj 2008
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 38
okt 2004
Følger: 53 Følgere: 52 MC-er: 3 Emner: 54 Svar: 941
F.eks. fra lav tomgang til fuld gas uden at tøve. Så er dysen ok sådan mere eller mindre.
Nålene er rimeligt rolige at ændre på rent motormessigt i forhold til dyserne:-)
maj 2008
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 38
okt 2004
Følger: 53 Følgere: 52 MC-er: 3 Emner: 54 Svar: 941
Men:
Gaber den efter vejret og nærmest går ud når man *hurtigt* giver den fuld gas.
Så er dysen for lille.
Hoster og pludrer den - men kører. Så er den for stor.
maj 2008
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 38
maj 2009
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 346
(link fjernet)
maj 2008
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 38
hjælp til dysning på fzr 1000