1.268 visninger
|
Oprettet:
Start problem {{forumTopicSubject}}
Hej,
Har problemer med min 125cc. Kaburator har jeg renset og nyt tændrør er sat på. Der løber benzin gennem kaburator for tændrøret er vådt når jeg skruer det ud. Der er gnist på tændrøret når jeg tester det med en skruetrækker uden for cylinder. Men cyklen vil ikke starte. Ikke engang et host. Virker som om der ingen gnist er, men tændrøret virker fint...Nogle ideer?
maj 2004
Følger: 59 Følgere: 52 MC-er: 2 Annoncer: 2 Emner: 43 Svar: 2.077
jul 2004
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 68 Svar: 1.148
jul 2004
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 68 Svar: 1.148
jun 2008
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 47 Svar: 53
Skiftede til det gamle tændrør og den startede ved første spark på pedalen. Meget mærkeligt. Det er et identisk tændrør af sammen mærke(NGK), med samme afstand mellem elektroderne(eller hvad de hedder).
mar 2009
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 5 Emner: 73 Svar: 829
mar 2009
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 5 Emner: 73 Svar: 829
jun 2008
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 47 Svar: 53
mar 2009
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 5 Emner: 73 Svar: 829
de 2 taktere jeg har haft og kørt med har jeg brugt champion tændrør vis du går ind til en forhandler kan han finde et som svare til dit ngk og dem jeg har købt har ikke kostet særlig meget men de har bare virket
jun 2008
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 47 Svar: 53
mar 2009
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 5 Emner: 73 Svar: 829
sep 2006
Følger: 11 Følgere: 22 Annoncer: 2 Emner: 101 Svar: 326
mar 2009
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 5 Emner: 73 Svar: 829
feb 2007
Følger: 16 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 29 Svar: 63
mar 2009
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 5 Emner: 73 Svar: 829
det jeg mener med de billige ngk tændrør er dem der bliver lavet i tons vis og næsten ikke koster noget og så er der dem de ikke laver så mange af som koster en mindre formue
og der sker ikke noget ved at sætte et andet mærke i så længe de svare til det som bogen skriver
Start problem