1.368 visninger
|
Oprettet:
bør jeg skifte? og hvor får jeg det? {{forumTopicSubject}}
Jeg skulle tage baghjulet af min Jawa idag, og korte kæden, da den er blevet slap, og der ikke kan gives mere ved kædestrammerne.
Fik hjulet af og kortet kæden ned til en mere passende længde.
Så kommer næste problem. syntes tandhjulet ser lidt slidt ud, tænderne er lidt spidse.
Hvor slidt må et tandhjul være før jeg SKAL skifte det?
Hvis jeg SKAL skifte det nu, hvor dælen får jeg så fat i sådan et kædekit? begge tandhjul og kæden skal skiftes hvis jeg skal det.
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 84 MC-er: 10 Emner: 240 Svar: 20.504
http://www.hoejlunds-auto.dk/jawa.htm
nov 2007
Følger: 10 Følgere: 9 MC-er: 2 Emner: 101 Svar: 524
1275 kr!!!! Det er billigere at køre maxi xD
nov 2007
Nu har Jawa'en kostet mig 5100 kr. ialt Kunne bare ha købt en tysker, så var det sikkert biligere i sidste ende xD
okt 2005
Følger: 27 Følgere: 26 MC-er: 4 Emner: 45 Svar: 1.126
At korte kæder, når de bliver slappe ( = slidte), er da at lege med helbredet (både på MC og en selv)
Skidtet kan jo springe, når det er SÅ slidt.
okt 2005
Følger: 27 Følgere: 26 MC-er: 4 Emner: 45 Svar: 1.126
og små 1300kr........arg SÅ dyrt er det nu ik (husk....det en MC, og ikk en knallert.....og skal derfor holde til større belastninger......så ja....res.dele koster mere.....men er også stærkere)
Og om en tysker er billigere i længden.......skal jeg ik gøre mig klog på..........men du ku jo have kigget kædekittet efter da købte den...........(det bliver jo ikke ligefrem slidt op på 1000km........ved rigtig brug)
nov 2007
Jeg købte den igennem en af mine venner da han kunne få den til billige penge. Men den har vidst heller ikke været ret meget mere værd
Har fået det nye bagdæk på, og kædekittet kommer på tirsdag. Så jeg regner med at være køreklar engang tirsdag
Jens E
hvor dælen fik du det så billigt?
nov 2007
Jeg har prøvet at melde mig ind på det tyske Ebay, for de har også mange KTM Comet'er jeg gerne vil ha, men opgav det, da de sendte en hel roman på tysk
bør jeg skifte? og hvor får jeg det?