621 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

motor sætter ud på gs 550 e motor sætter ud på gs 550 e

er der nogen der kan hjælpe mig, har en gammel suzuki gs 550 e fra 82´ som ellers køre okay, men den sætter ud i motoren nogle gange mens man køre, det pisse trælst, for fatter ikke hvad det kan være, har renset kabu, samt udskiftet tændrør, hjælp...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  motor sætter ud på gs 550 e
  • #1   21. jul 2009 Tjæk dine tændrørs hætter samt kabler
    Klip evt ½ Cm af kablet hvis de stadig kan nå
    Tjæk Ledninger til tændspole de kan være blevet løse

• #2   21. jul 2009 Okay, kan det virkelig bare være det, fordi den gjorde det i aftes jeg kørte på arbejde, men da jeg skulle hjem igen, var der ikke noget særligt, den gjorde det nu stadig, men ikke konstant, som da jeg kørte derud...

• #3   21. jul 2009 Tror det er et problem med dit tænding .. Prøv at gå det efter

• #4   21. jul 2009 tror du har ret, for har lige prøvet det med og klippe noget af tændledningen af, uden resultat, nu er det bare såden jeg ikke har kunne finde en brugermanuel på dansk over min cykel, det ikke såden du ved hvor jeg kan skaffe såden en?
    hilsen patrick

• #5   21. jul 2009 Udover el selvfølgelig, så check indsugning og udstødning for utætheder. Symptomet er mager blandning (den skal have større dyser), og begge dele kan fremprovokere dette...

• #6   22. jul 2009 tak for svaret Per... i morges var den så gal igen, der gik den hel ud og ville ikke starte igen, før jeg prøvede og rykke chockeren, der startede den igen men gik af helvede til, og kunne lige køre mig hjem, hvordan er det nu det er,, med chocker, får den ikke så meget luft og mere benzin, ego kan det da godt være den skal dyses om, men fatter bare ikke at den andre gange køre helt klokke rent..

• #7   22. jul 2009 Jo, den får nok for meget luft, hvis den kun kan køre med choker. Tjek om indsugningen er intakt, eller benzinfilteret stoppet.

• #8   22. jul 2009 Hej Martin, benzin filteret er helt rent, og nyt iøvrit, men tjekker lige det hele igen.

• #9   22. jul 2009 Hvis den kun kan køre med choker, lyder det RIGTIG meget som utæt indsugning.

• #10   22. jul 2009 jeg piller sgu lige indsugningen af samme tid så, nå jeg nu alligevel skal kigge på kaburatoren.

Kommentér på:
motor sætter ud på gs 550 e

Annonce