729 visninger
|
Oprettet:
XJ 600 Division {{forumTopicSubject}}
Har et par spørgsmål vedr. XJ 600 Division fra 93´
har fundet en billig model og sælger skriver at der nok er gået et leje i motoren+ lidt kosmetisk. Er det en dyr omgang at få lavet ? altså hvis et leje er stået af ?
Prisen er sat derefter ?
Er der ellers andre ting som jeg bør se efter vedr. denne model ?
Ser frem til nogle gode svar og ellers god sommer til alle ;o)
sep 2005
Følger: 5 Følgere: 145 MC-er: 3 Emner: 102 Svar: 2.004
eller
skal jeg gå efter at slagte en nyere tysker for f.eks. 12000, - (se evt.: (link fjernet) KUN gået 25kilo..!) og så klaske "all the guddi parts" over på det stakkels afgiftsplagede stel.. (kan jo hurtigt være tjent hjem..??) grundlæggende er det jo en omgængelig og solid klassiker du kan have i mange år.. ;-))
men find et decideret gear/motor værksted i din nærhed, - og snak m. dem og lad dem lytte til dyret..! (altså MC'en..! ;-))
maj 2004
Følger: 10 Følgere: 32 MC-er: 1 Emner: 134 Svar: 785
mange tak for dit svar. Jeg snakker videre med sælger (han bor ca 275 km væk) så jeg hører han lige ad. Men prisen er som sagt også derefter og jo der var mulighed for at hente en som i linket og smide den over på den danske model. men mange tak for svar og jeg prøver at snakke videre med sælger for at snakke prisen lidt nedad.
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 11 Svar: 1.405
sep 2008
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 3 Emner: 12 Svar: 41
Mvh kristian
nov 2007
Følger: 38 Følgere: 40 MC-er: 3 Emner: 26 Svar: 375
Jeg har skam også en til salg for veninde, Men kig på minprofil for at se annoncen.
XJ 600 Division