{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.928 visninger | Oprettet:

Yamaha XJ 600 Division Eller MC-Kort?! {{forumTopicSubject}}

Hey gutter! Jeg har lige et spørgsmål.

Jeg er ny til det her MC her, har dog kørt på en Yamaha TZR50cc. som er lidt ligesom en motorcykel bare med 45 knallert motor.
Men nu står jeg over for et valg, jeg har en der vil sælge den her Yamaha XJ 600 Division model uden afgift. som er fra 91, rigtig pæn har kørt 75000 km. men motoren skulle stadig køre perfekt. for 8500 kr. uden afgift. og skal synes. den kommer fra Tyskland.

1. er det en god begynder MC? er der nogen der har problemer med den?

2. er 75000 km for meget den har kørt. eller hvis motoren bare er behandlet ordentligt, så er det ok?

3. Jeg har ikke MC kort endnu, men kan starte til det på torsdag for 8000 kr med alt, uden at dumpe selvfølgelig :o) Men skulle man købe denne her MC, eller få taget kortet med det samme. (har ikke råd til begge ting på en gang) Pointen er bare, at det er ved at være vinter. så jeg vil have kortet og ikke kunne bruge det til noget alligevel. derimod hvis jeg købte mc¨en så vill jeg kunne ligge og rode med den hele vinteren, (den skal jo også gøres klar til syn). og så tage kortet til februar. hvad ville i gøre??

4. nogen der har sådan en model her, og ved noget om den har typiske problemer eller noget?

På forhånd tak!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Yamaha XJ 600 Division Eller MC-Kort?!
Kommentér på:
Yamaha XJ 600 Division Eller MC-Kort?!

Annonce