Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Toilet løber 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Jeg har brug for at få opsat 2 Ikea gardin stænger i samme rum 499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  motor skift cbr 900
  • #1   11. jul 2009 du skal da bare have en 954'er i igen også med amerikaner luftkassen på og pc så kan den også lave pænt moment... hehe har jeg ladet mig fortælle....

om den anden kan komme i ved jeg ikke men tror det bliver lidt specielt da cbr1000rr jo var en helt ny cykel fra scratch....

• #2   11. jul 2009 nej, så heldig er du dog ikk... men det er nu heller ikk meget at hente i det ? en CBR 100 RR har ikk meget meget power end din 954... når det kommer til stykket..

• #3   11. jul 2009 jeppe, 1000'eren har 178hk mod mine 152, og kunne se at de bla kører med samme bagsvinger så noget af det passer da.. smiley var også bare lige en tanke nu hvor jeg nok skal have hittet en anden motor til den.. smiley hvordan kan du i grunden sige det med så stor sikkerhed at den ikke passer..? er det noget du har forsket i..?

• #4   11. jul 2009 Troede honda var udødelig:)

• #5   11. jul 2009 jeppe, har lige søgt lidt på egen hånd og du fik ret.. smiley
    nik&jane det troede jeg også men det er tydeligvis en klaphat der har kørt på den inden mig hvilket har resulteret i div defekter i hele gearskifte systemet, tandhjulene fejler ikke noget men samtlige dele der skal skifte til næste gear er faktisk kaput.. smiley

• #6   12. jul 2009 har selv haft en 954 med defekt gear.. det er en svaghed de har.. min manglede 4 gear først og så blev det ellers bare værre ...
    ved med sikkerhed den ikk kan være der. har selv haft en CBR 1000 RR motor på vej i min dengang..
    din 954 har 152 hk standard. og ja en 08-09 CBR 1000 RR har 178 men en 04-07 CBR 1000 RR har 172 og det er der næsten ingen af dem der har.. har haft en der kun havde 142 på hjulet ved 3500 km..

En god "åben" luftfilterkasse uden de org ekstra spjæld og en komplet udstødning og den rigtige indkøring på Dyno. så spiller en 954 MAX..
    en af de fedeste Cykler jeg har haft..
    hvis du har andre spørgsmål ang 954 så bare skriv.. jeg har rodet en del med alle fireblades efterhånden..

• #7   12. jul 2009 jeg har den ultimative løsning til dig, hvis du savner kræfter og fun-faktor:

også siger jeg ikke mere smiley

http://www.turbo-bike.com/Honda.html

god fornøjelse

• #8   12. jul 2009 Martin: det er kraftedeme da fesent, er den helt færdig?

Jeppe: du skulle ikke tilfældigvis have noget udstødning liggende, eller vide hvem der laver et system til 954eren. Det eneste jeg har kunnet finde ud af er Micron og så vidt jeg ved er det lukket...

• #9   12. jul 2009 Nicolay F: nej jeg har desværre solgt det sæt jeg havde liggende.. havde et sæt oplagt Micron, men de kan nu stadig findes på ebay i tyskland eller england.. så det er bare SØGE !!!

• #10   12. jul 2009 Det er iorden Jeppe, jeg må søge videre. Takker

Kommentér på:
motor skift cbr 900

Annonce