{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hey... giv mig lige lidt hjælp... hva!
  • #1   25. jan 2006 det kan jo tænkes at ingen ved det smiley

  • #2   25. jan 2006 ring til ham her: www.fvmotor.dk han ved det!!!

    /Jan


  • #3   25. jan 2006 jeg kan godt komme med en masse råd om det og sådan men vil råde dig til ikke at benytte dig af dem da jeg ikke ved hvad jeg snakker om

  • #4   25. jan 2006 Kunne man ikke forestille sig at hele motoren var fra en 91'? Det lyder da underligt at kaste gamle karburatorer på en nyere motor.. Nå, men alligevel..

    Dit spørgsmål 1) Ydelse:

    91' Cbr: Karburator: 4 stk, Keihin Venturi Ø 30,4 mm, CV-type, ydelse: 100 hk (74,0 kw) ved 12000 o/m

    97' Cbr: Karburator: 4 stk, Keihin Ø 36 mm, ydelse: 105 hk (77,0 kw) ved 12000 o/m

    Spørgsmål 2) Du skal nok ikke bekymre dig om forskellen på tanken, da det så vidt jeg kan se er en F3 tank du har på (som burde være 'født' til RAM air luftfilterboks).

    Spørgsmål 3) Kan ikke nævne dig en pris på de dele, men det er næsten 100% at du skal have dem brugt, da nye vil være meeeeget dyre. Prøv at ringe til Søborg mc (tlf:39691401) eller Vordingborg mc (tlf: 55370053) -de har mange brugte dele liggende på lager, eller kan skaffe det.

    Håber at det var til hjælp.


  • #5   25. jan 2006 OK så sker der noget... Tak for det drenge!
    Ideen var lige at hører mig lidt for inden jeg tog kontakt til en hugger.
    Ronny: Jeg kunne ikke være mere enig, i din iagttagelse omkring det at sætte en ældre kab. på en ny motor. Sagen er dog, at jeg har fået chekket serienummer på både motor, gearkasse og kab. på et værksted i.f.m montering af jet kit, så det erdet jeg forholde mig til.
    Skriv endelig hvis der er flere kommentare.


Kommentér på:
Hey... giv mig lige lidt hjælp... hva!

Annonce