{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
941 visninger | Oprettet:

Hjælp - samling af forgaffel - VS1400 {{forumTopicSubject}}

Iforbm. sænkening af mine forgaffel ben - er disse blevet adskilt - men ikke af mig.

Yderbenene skal males - men inden jeg får det gjort vil jeg lige sikre mig at jeg kan samle dem igen.

Jeg har oprettet et fotoalbum med div. billeder:

http://motorcykelgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=10518

Er der nogen som kan beskrive den rigtige rækkefølge? - evt. vha. en tegning?

PS: pakdåsen skal den vende en bestemt vej? Synes der en forskel fra den ene side til den anden.

PPS. jeg har googlet en micro-fiche.- men jeg har svært ved at se præcis rækkefølgen..

Pfht, Henrik

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp - samling af forgaffel - VS1400
  • #1   25. mar 2009 Bøsninger: A skal bankes i yderrører, foroven hvor der er en reses til den. B skal sidde på inderbenet, som den gør. Dermed hjælper de begge til at styre yder/inderben

Fjeder: Manualerne siger altid de tætte vinklinger mod den faste del (altså bunden), men du vil overhovedet ikke kunne mærke forskel hvis du vender dem "forkert"

Pakdåse: Pakdåsen skal altid vende med den lukkede side udad (opad), derefter skal clip'sen monteres, derefter støvhætten og til sidst metaldækslet.

Håber det gav mening

• #2   26. mar 2009 Hej Anders,

Stor tak herfra.

Dog; "A skal bankes i yderrører, foroven hvor der er en reses til den"

den er jeg ikke helt på - skal den ligge øverst i yderrøret? - nå jeg kigger lige på det når jeg kommer hjem.

Endnu en gang tak for den hurtige hjælp smiley

Mvh, Henrik

• #3   26. mar 2009 Lige præcis! A skal bankes i øverst i yderrøret - MEN først når du har sat inderbenet i!!

Go' arbejdslyst

Kommentér på:
Hjælp - samling af forgaffel - VS1400

Annonce