{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til forlygte samling
  • #1   27. jul 2013 den del der holder pæren nede, der sidder med en skrue i hver side.

Den kan IKKE sidde som den gør nu, da den ikke falder i hak i venstre side af billedet..

• #2   28. jul 2013 Hvorfor har du haft skruerne afmonteret ???

prøv at vende det guldchromaterede beslag med hakkerne 180 grader og så ellers justere det op ift "fjederen"

hvis ikke du ellers kan huske hvordan du samler ting efter adskillelse, så gør det til en vane at tage billeder INDEN du tager værktøj i hænderne :o)

• #3   28. jul 2013 Jeg skruede det af, for at skifte pæren..

Glasset er limet på, der hvor man normalt skruer glasset ud smiley

Hvis jeg vender det guld beslag, kan den ikke holde fast i tapperne.

Begge skruer skal skrues helt i, eller drejer beslaget rundt, og spændeskiven flytter sig.

Det er en kineser, så det er helt sikkert lavet forkert i forhold til en japaner.

Jeg fik spændt det godt til, og twistet et stykke ståltråd rundt om de to splitter der holdes af beslaget, så nu burde det blive der smiley

• #4   28. jul 2013 Til billede delen, det plejer jeg faktisk at gøre - men fjederen sprang af, da jeg trak gummihætten af..

• #6   28. jul 2013 Jeg turde nok ikke montere en halogen pære (H4) i den lygte af frygt for den ville smelte huset eller krølle ledningerne smiley

Så hellere en (ikke mindre lovlig) zenon pære - men det er måske lidt overkill smiley

• #7   30. jul 2013 Der sidder en H4 i, det er standard smiley

Gulddimsen synes jeg også skulle vende om, men der er ingen tapper den kan få fat i, så eneste måde den kan spænde, er ved at sidde sådan her..

Jeg har kørt 250km med det, og det duer endnu smiley

Kommentér på:
Hjælp til forlygte samling

Annonce