{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.157 visninger | Oprettet:

Hvad dælen gør den godt for??? {{forumTopicSubject}}

Hej

Som man kan se på mine seneste billeder, har jeg været ved at skille min MC ad. Jeg ville gerne ha pudset lidt rundt omkring og da jeg lige har købt den er det også rart lige at se hvordan den ser ud under den fine plastik..

Da jeg havde pillet plastikken af bagpå, under sædet, dukkede der en underlig konstruktion op. Jeg kan ikke se at den skulle gøre noget gavn styrkemæssigt. tænker lidt på om det kan være noget beslag til at montre noget ekstra udstyr i..??!

Hvis man går ind og kigger på mine billeder, kan man på det sidste billede se et sort malet metal "V" som går fra sæde monteringen, til bagskærms monteringen og ned til Fodhvilermonteringen i bag. Stellet går lige bagved, så det er ikke for at holde noget sammen.??!

Ligeledes er der, på den bagerste montering, et lille beslag som stikker ud under plastikken når den er monteret. Denne understøtter min teori om at det kan være til montering at noget ekstraudstyr f.eks. sidetasker.

Hvis nogen ved hvad den er til, vil jeg være meget intereseret i at vide det... smiley

Mvh. Lasse

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad dælen gør den godt for???
Kommentér på:
Hvad dælen gør den godt for???

Annonce