{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.397 visninger | Oprettet:

Slibning af ventiler {{forumTopicSubject}}

Hej jeg er ved at renovere en fzr1000 motor.
Hvor der kommer nye dele i:
Stempel ringe
nye olietyve
diverse pakninger tændrør osv

Har læst lidt om nogle får slibet deres ventiler? Hvornår er dette nødvendt osv?

Og lige en ting mere.. Ville i ikke mene jeg også skulle skifte knastkæden nu hvor jeg er igang? Ved ikke hvor langt den har gået.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Slibning af ventiler
  • #1   22. jan 2009 Cylinderne skal jeg forresten også hente fra honing i morgen smiley

• #2   22. jan 2009 har lige lavet ventiler med slibning i skolen..

du skal tjekke om den holder olien tæt.. brug sprit og hæld ned i ventilerne så kan du se om de er tætte... hvis det løber igennem ventil hovedet.. skal du slibe dem

• #3   22. jan 2009 Jo skift du bare knastkæden den er billig til din model. vedr. slibning af ventiler, tja du har jo taget ventiler ud for at skifte olietyve, jeg mener du skal kikke på ventilerne hvis de har en pænt slid billede og ser tætte ud og ligeså med ventilsæderne så skal du bare rengøre for koks og sod og mont dem igen, hvis du sliber dem slider du udnødigt på dem, og hvis de er tætte i forvejen så er det spildtid, det er noget andet hvis du ville vælge at få rettet sæder og ventiler af så de var som ny, men det koster jo lidt din har jo 20 stk.
    MVH:KP

• #4   23. jan 2009 Oki ja det hele bliver self renset totalt af osv. Har ikke skildt ventiler af endnu.. Da jeg står og venter på jeg får dele hjem.
    Hvad mener du med at få rettet sæderne ud?

• #5   23. jan 2009 sæderne er det som ventilhovedet går imod.. de skal spille 100% op af hinanden, så der ikke er noget luft hul eller noget... de skal kører på hinanden.

• #6   24. jan 2009 Oki får tjekket det igennem så må jeg se om det bliver nødvendigt..

Kommentér på:
Slibning af ventiler

Annonce