{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hænger i bremse
  • #2   2. jan 2009 din kaliber trænger til at få en overhaling sådan at stemplet kan trykkes tilbage af sig selv igen.. smiley

• #4   2. jan 2009 Ja jeg har aldrig mødt en Honda der ikke hænger i bremsen ha ha

• #5   2. jan 2009 Du skal nok have skifte o-ringene i kaliberen, så lige pudset stempletskålene op, ny bremsevæske og nye klodser hvis de er slidt skævt, så skulle den være fin igen... smiley

• #6   2. jan 2009
    På mange biler er det pga. selve slangen "falder" sammen inden i, og man kan altid trykke væsken igennem, men for væsken selv at løbe retur er meget svært. skifter jeg tit på lidt ældre biler. også fordi mange bare sætter klemme på slangerne når noget skal laves. men det kan ødelægge hele væggen, inden i slangen.

det er dog kun et bud smiley

Godt nytår alle sammen

• #7   2. jan 2009 Hvis der kun er et stempel i caliberen, så siddder der på bagsiden et glideåg det skal køre som en vis ting i en vis ting. tjek om det evt. er rustet. hvis det er presser du bare åget mere og mere hver gang du bremser og der ved slides bremseklodsen meget hurtigt og du ødelægger bremseskiven..Mit bud

• #8   2. jan 2009 byt din cykel ud med en GSX-R 1000. den hænger ikke i bremsen hehe

• #9   9. jan 2009 Det skyldes skidt og møj i dine bremser!
    Du piller din bremsekaliber af, skiller den ad og renser den med husholdningssprit vha en tandbørste eller lignende. Alt skal være pinligt rent, stempler, o-ringe osv, derefter smører du stempler og o-ringe med bremsepasta og så samler du det hele, hælder ny bremsevæske på og udlufter. Så har du en kaliber der kan klare endnu en sæson eller to.

Det er almindelig MC-vedligehold at renovere sine bremsekalibre i ny og næ, så du kan lige så godt komme igang med bremserne foran også, men start nu med bagbremsen.

PAS PÅ IKKE AT SVINE MED BREMSEVÆSKEN DET ER HÅRDT VED LAKKEN OG DINE FINGRE!!!!

Kommentér på:
Hænger i bremse

Annonce