Nyt design - hjælp {{forumTopicSubject}}
Så drenge og piger... Så har I chancen for at bidrage til et nyt design. Eller rettere, så har jeg brug for lidt meninger og gode råd.
Er det lovpligtigt at have en refleks bag på sin motorcykel eller er baglygten nok?
Og så til det egentlige spørgsmål: Hvis man ser på min cykel fra siden, synes jeg den ser lidt tung ud bagtil. Jeg har derfor overvejet at skære den bageste sorte del af skærmen og så lave et lille diskret beslag til nummerpladen og blinklys for at "lette" den lidt. Ydermere tænkte jeg på at skære den sølvfarvede stykke af kåben, for derved også at give bagenden og baghjulet mere luft. Til sidst kunne man krydre den med en sædeskal. Tror I dette kunne være en succes?
Kom nu derude - jeg ved I har en mening.
jan 2005
Følger: 10 Følgere: 8 Emner: 20 Svar: 308
feb 2005
Følger: 12 Følgere: 23 MC-er: 4 Emner: 19 Svar: 96
feb 2004
Følger: 19 Følgere: 18 Emner: 36 Svar: 751
aug 2005
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 7 Svar: 8
jun 2005
Følger: 10 Følgere: 8 Emner: 111 Svar: 1.953
Morten::: Plastiken må væk!!!
apr 2005
Følger: 36 Følgere: 32 MC-er: 2 Emner: 108 Svar: 2.203
Færdselsstyrelsen er din ven. Eller... det er de jo egentligt ikke :), men du kan da finde svaret på dit spørgsmål.
Hvis du ikke gider at lede kan du bare læse det der står her:
Påbudt refleksanordning skal være "e"-godkendt refleksanordning er mærket svarende til "E"-godkendt.
To-hjulet motorcykel skal være forsynet med en bagudvendende refleksanordning.
nov 2005
Følger: 13 Følgere: 13 MC-er: 3 Emner: 147 Svar: 475
Det ser skidegodt ud det du fik lavet der. Det er lige præcis det jeg gerne vil have lavet, (+ en masse andet). Skar du bare det bageste af den sorte skærm eller fjernede du den helt? Det beslag du har på til blinklys og nummerplade, har du selv lavet det?
Ville være super fedt med lidt hjælp her, og i øvrigt både tak til dig og alle jer andre for hjælpen.
Nyt design - hjælp