{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
272 visninger | Oprettet:

Skift til anden stil af fælge {{forumTopicSubject}}

Davs folkens. Jeg har en Honda VT600 fra 03 derhjemme med tråd fælge både for og bag.
Er det på nogen måde muligt og købe nye fælge til motorcykel ligesom med biler?
Jeg tænker bredden af den nuværende fælg og dens diameter er det man arbejder efter men er der andre mål der er vigtigte at have og hvor faen køber man sådanne fælge henne?
Kan man købe spacers hvis man finder en fed fælg der er lidt for smald?
Er akslen til hjulene universel?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skift til anden stil af fælge
  • #2   25. jun Der er flere ting man skal være opmærksom på. F.eks om bremseskiverne sidder så de passer med kaliberens placering. Akslerne har ikke samme diameter på alle køretøjer.
    Jeg tror det bliver svært at finde noget der passer, hvis ikke du finder noget fra samme model.


  • #3   26. jun Det kan lade sig gøre, og i nogle tilfælde, oftest på dyre maskiner, laves der fælge der påsser til, men forvent et sæt koster over 15k
    Du kan også kigge rundt på andre cykler og finde følge du gerne vil have. Som #2 har skrevet, så er de kritiske ting akseldiameter, hvor bred fælgen er ved akslen og hvor sidder bremseskiver. Det meste kan tilpasses, det er ikke sikkert det er lovligt og det er helt sikkert ikke nemt. Og næppe billigt heller.


Kommentér på:
Skift til anden stil af fælge

Annonce