1.262 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

kent a
kent a
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 20

styling til chopper styling til chopper

Nu har jeg efter hånden kigge længe efter mc...

Nu er valget faldet på en Regal Raptor 250 Spyder...

Da den lige den form jeg skal bruge men ikke udsenden jeg går efter... Samt det er nok også en super begynder mc.....

Så den skal ha anden farve, lygter, styr og skræme..

Hvor får man det billigs og de bedste styling stumper.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.
  • Installation af lamper 1.000 kr.
  • Setter op 4 loft lamper 650 kr.
  • Samling af havestol 300 kr.
  • Skærer bar stole Ben i sort metal 500 kr.
  • Hænge to lamper op 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  styling til chopper
  • #1   15. apr 2008 køb en japaner der er stylet i forvejen det andet bliver meget dyrere for dig tror jeg, før du bliver tilfreds hvad må projektet koste ?

• #2   15. apr 2008 Spar pengene til du får en mc du gider køre på! At bygge om på en kinøjser er endnu flere penge ud af vinduet....

• #3   15. apr 2008 Lyt til de fornuftige mennesker ggggggg

• #4   15. apr 2008 tak tak det er lang tid siden jeg er blevet kaldt fornuftig he he he

• #5   15. apr 2008 regal raptor skulle ellers være en af de bedre kinøjsere

• #6   15. apr 2008 Hejsa. Jeg kan kun anbefale dig at droppe ideen, eller vente til du har råd til noget bedre. De er simpelthen ikke værd at betale penge for. JEg var ude og køre på en forleden (gået 21xx km) og der var ikke ende på ting man kunne sætte en finger på. Håber du finder noget godt

-Kør forsigtigt

Martin

• #7   15. apr 2008 Er der nogle som har set nogle af de store mc forhandler sælger kinøjser mcer ????

• #8   16. apr 2008 Martin: NP motor, auto85.
    Du store autoriseret japanerforhandlere har dem ikke, da de ved deres kunder er snobbede og ser ned på kinesiske motorcykler.

En Ragal raptos er præcis ligeså god som det japanerne disker op med i samme kategori.
    Styr lygter og skærme kan købes gennem Highway Hawk, men det er dyrt grej. Kan også findes billigere, men med mindre udvalg, gennem MC-nøglen. Alternativet er at gå på jagt efter noget brugt på ebay eller danske ophuggere.

• #9   16. apr 2008 lidt opkast...

Manden spørger om styling til en Regal Raptor. Han spørger <b>ikke</b> hvilken motorcykel han skal købe.
    Så i stedet for at komme med forslag til andre mc'er, så giv ham nogle links til styling.

• #10   16. apr 2008 Kent> Jeg vil tro at at du skal kigge i mc-nøglen og bike-line.se. De har masser af universaldele du sikkert kan få til at passe.

• Henrik N
    Henrik N Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 10
    #11   9. maj 2008 Hejsa
    Ja det er rigtig lidt opkast jan K
    Jeg fatter ikke at man ikke svare på mandens spørgsmål ??
    Hvis man skulle købe en motorcykel efter andres mening så fik man jo aldrig nogen.
    Poul hvorfor skal han købe en japansk ? hvis ikke det er det han vil have,jeg selv har købt en spyder og har også hørt fra folk at jeg skulle købe en brugt japansk,men hvorfor når IKKE en eneste japansk lige er mig ? men spyder er lige den jeg vil have.Mvh

PS Hvorfor køre japansk når kinesisk er meget billigere

Kommentér på:
styling til chopper

Annonce