{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
932 visninger | Oprettet:

lars o
lars o
Følger: 1 Emner: 24 Svar: 94

pulver eller alm lakering {{forumTopicSubject}}

går med en tanke om at jeg ska have lakeret min 125 rs... hva siger i er bedst af lakering til stel pulver eller alm.?? hvad er pris forskellen.. og hva farve evt?? skjoldene ska have en slags kamælion som skifter fra kawa grøn til guld.. bare kom med nogle forslag

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  pulver eller alm lakering
  • lars o
    lars o Tilmeldt:
    dec 2004

#1   21. aug 2005 er der slet ingen der ved noget????

• #2   21. aug 2005 Pulver er efter min mening klart mere slidstærkt.
    Pris?? Det svinger nok meget

• lars o
    lars o Tilmeldt:
    dec 2004

#3   21. aug 2005 hva med farve??

• #4   22. aug 2005 Hvis du skal ha noget med farveskift vil jeg anbefale sort stel. Se evt min mc. Jeg synes selv det står godt til hinanden. Godt nok en anden stil men alligevel.

• #5   22. aug 2005 Jeg mener at pulverlakering er lidt billigere end almindelig lakering, men det er noget, jeg har fået at vide, så jeg er ikke helt sikker. Muligvis er pulverlakering mere slidstærkt, men det har sommetider en tendens til at "falde af i flager" i forhold til almindelig lakering. Det er dog ikke noget problem ret ofte - kan dog være et problem med fælgene.
    Undersøg lige prisen - det er nok det vigtigste argument :o)

• #6   22. aug 2005 pulver er klart mere slidstærkt. men der er flere typer og kræver ordentlkigt forarbejde. dser er nemlig både pulver til udendørs og indendørs.. og en glsblæsning og efterfølgendde pulver(udendørs) evt efterfulgt af klarlak, får du det markant stærkeste resultat. og også temmeligt pænt. problemet kan så være at dit stel er alu. og ligesom alufælge kræver det en speciel grunder for at holde. det pæneste og også rimeligt holdbare er at få det elokseret. kan også gøres i adskillige farver

Kommentér på:
pulver eller alm lakering

Annonce