{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
780 visninger | Oprettet:

USD forgaffel til sv1000 {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg bliver så lidt nysgerrig da jeg er blevet tilbudt for 1000 kr på en zx400 l chrom farve skal have nye pakning i osv. (Ville haft guld farve men kan jo få dem malet tænker jeg)
men er det så lige så godt som dem som jeg helst gerne vil have som fx fra 750/1000 Suzuki gxsr?

Mvh Tim


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  USD forgaffel til sv1000
  • #1   25. jun 2018 Rigeligt med smør på broen

  • #2   25. jun 2018 Du kan jo ikke sætte en hvilken som helst gaffel på. Den skal passe til både bro og formodentlig forhjul . Det gør en gsxr gaffel fra den rigtige årgang. Find sådan en og få den serviceret inden montage. Så er du godt kørende.

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 280 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.688
    #3   26. jun 2018 Det er langt fra alle USD gafler der er værd at bruge tid på. Med sådan en der, skal du både tilpasse kronrørsaksel i tykkelse og længde. Hvis det var en rigtigt god gaffel, var det besværet værd - men det er det ikke. smiley

    Du skal have ALT med fra donor cyklen, inklusive forhjul, gaffelbroer, clipons, forskærm, kalipre, skiver og alle smådimser. Du skal også finde en måde at montere styrdæmperen på, for det øje sidder ikke på den gaffel.

    Alt hvad der står GSXR på, er stort set bolt-on og en bedre løsning. Kan du finde en GSXR 1000 K5/K6 gaffel, ville det være fint.


  • #4   26. jun 2018 Okay tak for svare det jeg glad for for var da emlers lige ved at købe den.

    Så blev jeg ellers klogere på det Ja jeg må heller spare op til sådan en fint sæt men har dog set mange med dem uden huller på toppen til styr altså på bro til rør skal man bores der eller finder man et andet bro og smider den på?

    Mvh Tim smiley


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 280 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.688
    #5   26. jun 2018 Ja eller borer et sæt huller til det.

    Kan man sagtens...


  • #6   26. jun 2018 Okay fedt fedt det gør jeg kan så må jeg håbe at det kan blive i år så det klar til næste sommer smiley

Kommentér på:
USD forgaffel til sv1000

Annonce