Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af køkkenhylder 600 kr.
  • Varmtvandsventil i teknikskabet har sat sig fast 650 kr.
  • Køb og installering af Aquastop på vaskemaskine 1.289 kr.
  • Skift af slange til trillebørhjul 205 kr.
  • Afinstallation af gaskomfur samt gasinstallation i lejlighed 3.500 kr.
  • Kitchen clogged 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Streetfighter ?
  • #1   3. apr 2005 Tjaee, jeg går selv og drømmer om at få en Gixxer 1100 og lave den om til en streetfighter. Mit valg ville være at beholde den nuværende topkåbe, og så et højere styr.
    Hvis den skulle styles helt efter mit hovede, ville det blive med rødt kåbeglas, røre skruer og rødt diode-lys "inde" i MC'en...

Jesper

• #2   3. apr 2005 Hej Jimmy
    Det lyder som en rent igennem lidt for lækker ide du har fået dig der... Behold endelig clip-on på og en fed styk kåbe (er nu ikke helt enig med Jesper P og hans ide om "bare" at fjerne bunden af den eksisterende kåbe).
    Der findes dælme mange fede styr kåber... men hvad med noget "lille" noget (noget i stil med den som "Trolde" har på sin GS'er).... Hvem ved, bare et forslag :o)

Jens

• #3   3. apr 2005 pynter altid at pille tupperwaren af. sb er dog for dyr og langsom. lc kan få dem hjem fra tyskland. kræver dog du kender fabrikat og model.
    men tjek denne
    www.street-machines.net
    gsg-mototechnik.de

• #4   3. apr 2005 Tak for ideerne.....
    Og tak for linket, Jens, der er nogle rigtig fede kåber !!
    Er helt vild med den der hedder EXTC 3...

Tror også at jeg vil have en "plov" på....

• #5   4. apr 2005 Ja plov... Det vil blive rigtigt fedt :o)
    Jeg er også så smådt igang med et plov projekt... men venter lige med at tilpasse og sådan til min "nye" motor er på plads (det er en plov jeg fandet på et loft ved en mekaniker... den er fra en eller anden Yamaha, og skal lige "justeres" lidt med noget glas-fiber).

• #6   21. apr 2005 jimmy lyder som en vild ide (kigger selv på streetfighter looks til min gs'er... har lige kigget nærmere på trolde's styrkåbe, og wooow... sådan en må jeg sq se om jeg kan få til at passe på min gs500 smiley
    Dine ide med ploven er osse fed nok, men jeg er ikke klar over om man evt selv kan lave en? jeg har ikke fundet noget sted hvor man kan købe en til bare en nogenlunde pris. E-bay siger i så, men jeg fatter nada tysk og så har man jo ikke en chance for at vide hva man får hjem smiley

Held og lykke med projektet, hvis du går igang....

Kommentér på:
Streetfighter ?

Annonce