696 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
6 Svar
Streetfighter ? Streetfighter ?
Jeg overvejer seriøst at pille fuldkåben af min Gixxer og montere en styrkåbe i et cool design.....
Jeg vil beholde clip-on'erne som de er....
Hvad synes i ?
Og nogle gode links til danske forhandlere af styr kåber ?
(har set SB fiberdesign)
0 synes godt om
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 90 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.498
Hvis den skulle styles helt efter mit hovede, ville det blive med rødt kåbeglas, røre skruer og rødt diode-lys "inde" i MC'en...
Jesper
okt 2004
Følger: 22 Følgere: 20 MC-er: 2 Emner: 8 Svar: 128
Det lyder som en rent igennem lidt for lækker ide du har fået dig der... Behold endelig clip-on på og en fed styk kåbe (er nu ikke helt enig med Jesper P og hans ide om "bare" at fjerne bunden af den eksisterende kåbe).
Der findes dælme mange fede styr kåber... men hvad med noget "lille" noget (noget i stil med den som "Trolde" har på sin GS'er).... Hvem ved, bare et forslag :o)
Jens
maj 2004
Følger: 63 Følgere: 63 MC-er: 2 Emner: 52 Svar: 1.253
men tjek denne
www.street-machines.net
gsg-mototechnik.de
dec 2003
Følger: 120 Følgere: 116 MC-er: 3 Emner: 126 Svar: 981
Og tak for linket, Jens, der er nogle rigtig fede kåber !!
Er helt vild med den der hedder EXTC 3...
Tror også at jeg vil have en "plov" på....
okt 2004
Følger: 22 Følgere: 20 MC-er: 2 Emner: 8 Svar: 128
Jeg er også så smådt igang med et plov projekt... men venter lige med at tilpasse og sådan til min "nye" motor er på plads (det er en plov jeg fandet på et loft ved en mekaniker... den er fra en eller anden Yamaha, og skal lige "justeres" lidt med noget glas-fiber).
apr 2005
Følger: 35 Følgere: 34 MC-er: 2 Emner: 76 Svar: 2.079
Dine ide med ploven er osse fed nok, men jeg er ikke klar over om man evt selv kan lave en? jeg har ikke fundet noget sted hvor man kan købe en til bare en nogenlunde pris. E-bay siger i så, men jeg fatter nada tysk og så har man jo ikke en chance for at vide hva man får hjem
Held og lykke med projektet, hvis du går igang....
Streetfighter ?