1.380 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Streetfighter??? Streetfighter???

I må lige hjælpe en gammel umoderne idiot. Ja, mig..

Er en cykel en "streetfighter", når man blot har fjernet frontkåben, puttet en scary lygte og et andet styr på??

Nedenstående kværn er blot et eksempel og IKKE ment som en udhængning!! Cyklen er sg flot nok.
Prøver bare at pejle mig ind på hvad en "fighter" er...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af køkkenhylder 600 kr.
  • Varmtvandsventil i teknikskabet har sat sig fast 650 kr.
  • Køb og installering af Aquastop på vaskemaskine 1.289 kr.
  • Skift af slange til trillebørhjul 205 kr.
  • Afinstallation af gaskomfur samt gasinstallation i lejlighed 3.500 kr.
  • Kitchen clogged 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Streetfighter???
  • #1   16. nov 2013 Tror det kommer meget an på hvem man spørg, men den der vil jeg ikke kalde streetfighter....

• #2   16. nov 2013 Men hvad er "kriterierne"? Er der nogen?

• Broaap
    Broaap Tilmeldt:
    mar 2013

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 74
    #3   16. nov 2013 Tjoo, på wiki er det beskrevet meget som du siger.

http://en.wikipedia.org/wiki/Streetfighter

Beyond simply removing fairings, specific changes that exemplify the streetfighter look are a pair of large, round headlights, tall, upright handlebars such as those on a motocross bike, and short, loud, lightweight mufflers.

• #4   16. nov 2013 en fighter af oprindelse !

Opstod i Italien , Italierne tog oftest skadede og ramponerede kåbe mcer og rykkede den smadrede plast af ..og trenden fortsatte i Tyskland hvor de hævede bagender kom til - i Tyskland kaldes alt efterhånden for fightere !

Lidt ligesom caférecer stilen fra 50erne er in pt. med læderhjelm og briller med elastik i panden ...

Garage renoveringer med spraydåse og gaffa er vel bare fedt smiley

• #5   16. nov 2013 Lyder sg fornuftigt nok..
    Tak for diverse indspark smiley

• #6   16. nov 2013 uanset hvilken stil, så husk at fordoble prisen på geden da værdiforøgelsen på alle ombygninger er x 2/3/4 alt efter hvor grimme de bliver smiley

• #7   16. nov 2013 dem der laver de ombygninger fra en fuldkåbe til en cykel bare med en grim forlygte og et naked styr er på ingen måde en streetfighter ! smiley

• #9   16. nov 2013 Når der er lavet et godt stykke arbejde kan jeg godt forstå man vil have lidt for det, meeeeeeeen.... har set motorcykler til 5000kr der bare har fået et grimt styr og nogle grove og ubruglige dæk på og så sælges for 25k.

• #10   16. nov 2013 Tror min er et godt eksempel.. Men jeg bor også tæt på grænsen.. Den kan du erhverve for 25000.. Er det for meget?? Kan jo forstå at vi har nogen rigtige eksperter med i forum denne gang.. smiley

• #12   16. nov 2013 Om det er en fighter eller ej, ja det mener jeg så at den er.
    En gammel mc, som ikke er lavet vildt meget om, som de bliver i dag. Det var jo heller ikke den oprindelige ide, at det skulle være dyre fine maskiner.
    Men smag kan aldrig blive enige om.
    Selv ved jeg godt, at min zx10 ikke bliver, nogen skønhed, og den falder i værdi pga det. Men jeg hygger mig med det, og har en sjov maskine.

• #13   16. nov 2013 Uha du blir slemt overrasket når du en gang finder ud af hvad stumper koster :).. Og ikke mindst hvad en autolakkere koster :). Men nej!!! Det er for feesent, for nemt og for Kina billigt, at nøjes med en lygte og nogen klister mærker.. smiley

• #15   17. nov 2013 Har ophugget flere af mine fighter da man får for lidt for den, det er nemmere at holde pengene hjemme på at sælge den i dele

Kommentér på:
Streetfighter???

Annonce