{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
471 visninger | Oprettet:

Farve sammensætning? {{forumTopicSubject}}

Kunne godt tænke mig at høre jeres mening....

Sort MC (Tank, røv, fælgeger+nav, forskærm....

Diverse højglanspolet (Stel, fælg-kant, motordæksler, styr m.m.)

Kunne jeg sætte guld eller blå titaniums hardware på? skruer, fuelcap, olieprop m.m. eller bør jeg holde stål looket i skruerne?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Farve sammensætning?
  • #1   13. sep 2006 Vis os din mc ... så kan vi svare *S*

• #2   13. sep 2006 Det er ikke nemt, for den er ikke som beskrevet endnu.. det er vinterens projekt... spørgsmålet er egentlig bare om man kan have sort, højglans og så en 3 farve med (guld eller blå havde jeg tænkt på), eller om det bliver for meget... Jeg er selv lidt i tvivl....

• #3   13. sep 2006 Hej
    Min kone har en fuldstændig sort høj glans cykel med guld magnesium fælgribber og mørke fælge. Du kan se kombinationen på min profil. Det er Ducati'en.

Mvh
    Poul

• #4   13. sep 2006 jeg kan prøve at lave noget for dig, så kan du selv bedømme...

jeg lavede lidt på en cykel herinde...

efter / før billede

(link fjernet)

• #5   13. sep 2006 @ Poul og gitte. Tak for det, dog er der ikke meget højglanspoleret på den duc... men den ser sku nice nok ud som den står der.

@ Frank ser også nice ud, men har dog bestyrket mig lidt i min frygt, at det bliver for mange farver sammen.... Tror jeg holder mig til blanke skruer, så alt står i sort og blankt.... hmmm ville sku gerne have haft lidt collor på, men syntes det bliver for rodet... Kan godt lide en lidt "ren" stil....

Tak til jer begge for jeres indput. Man ved vel i bund og grund ikke hvordan det færdige resultat bliver, før man har monteret grejet... Også det der er lidt spændende ved at lave custom på sin bike...

• #6   13. sep 2006 Ja det lyder jo nice steffen N... men nu er det ikke en racer jeg bygger men en Streetfighter + højglanspolering - kåbe... Spørgsmålet går på om man kan blande guld skruer på motor, stel, forgaffel, bagsvinger osv med et blank sort lakering og højglans stel, fælge og bagsvinger.... Synte måske at det bliver for meget, men måske oxo ret fedt???

Kommentér på:
Farve sammensætning?

Annonce