{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
732 visninger | Oprettet:

Benjamin D
Benjamin D
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 6

Sidespejl til Kawasaki {{forumTopicSubject}}

Hej folkens.

Jeg leder efter et sidespejl til en Kawasaki GPZ500S. Jeg har prøver nogle forhandlere og siddet på nettet men kan ikke finde et. Det skal siges at jeg prøvet at finde et originalt højre sidespejl, men jeg er også klar på at købe en anden model bare de passer smiley

Jeg er ikke så erfaren inden for at købe forskellige dele, så (please) hjælp mig smiley

M.v.h.
Benjamin

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sidespejl til Kawasaki
  • #3   18. jul 2014 har et sæt originale kawa 636 spejle , der passer

• #4   18. jul 2014 jeg vil varmt anbefale dig at få dem købt og sendt fra Kina, mistede et spejl under den sidste Bodil blæst, og fandt så ud af at et spejl koster en tudse basse, dvs.kr.2000,- for et sæt spejle til zx10r, fandeme nej om jeg ville det,er jo trods alt uanset hvad bare et spejl, men snedigt lavet så de ikke kan repareres ved knæk,noget latterligt metal materiale, så endte med 2 par , 4 spejle look a like, fine pæne , skal bare selv montere noget rustfri bolt , og de har stået i samlet under kr.600,- så der er muligheder smiley

• #5   18. jul 2014 ja ja , men hvis der ligger et sæt brugte origionale til en plovmand er det vel også rimeligt

• Benjamin D
    Benjamin D Tilmeldt:
    apr 2010

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 6
    #6   22. jul 2014 Tak for jeres svar! Nu ved jeg også hvor jeg kan søge næste gang. Jeg har skrevet til urbanviking.dk S om han vil af med sine, men ellers bestiller jeg nogle over nettet smiley

• #8   24. jul 2014 Claus v. Det har du ret i, jeg troede selv jeg var sluppet nådigt som jeg forstod det på DHL Manden, men fandeme om ikke jeg 3 mdr efter blev opkrævet lige på den anden side af kr.200,- og fandt ud af og brokkede mig til Dhl med truende adfærd for de er nogle banditter, uanset hvad afgiften er i småpenge så charger de altid kr.100 for at lægge ud, noget svineri. Men har stadig det ene sæt spejle på og de er fine og carbon agtige, samt et sæt sorte standby hvis noget skulle ske, og stadig til kr.under 200 pr spejl istedet for en tudsebasse smiley

Rigtig god aften og weekend til alle jer herinde smiley

Kommentér på:
Sidespejl til Kawasaki

Annonce